×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شور انتخاباتی فضای شهر ثمره تلاش های فرمانداری است

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سید ابراهیم علیزاده در سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان مشهد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ۵ اسفند ماه بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس، اظهار کرد: در همین راستا به تمام مهندسان فعالان در عرصه عمران و آبادانی شهر هستند تبریک می‌گوییم.

وی ضمن تشکر از شهروندان که حضور پرشوری در راهپیمایی ٢٢ بهمن داشتند، افزود: این حضور موجب سرافکندگی دشمن و سرافرازی مردم کشور عزیزمان شد و انشالله با حضور در انتخابات ١١ اسفندماه این روند تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات ١١ اسفندماه، افزود: انتخابات باید پرشور و پرقدرت باشد و آحاد عظیم مردم شرکت در انتخابات را وظیفه خود بدانند. مهمترین مصداق در انتخابات احضور پرشور و پر نشاط مردم به عنوان تکلیف شرعی و وظیفه عمومی با مشارکت حداکثری جهت صیانت از نظام و پیشرفت کشور با گام های محکم و استوار باشد.

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود به وحدت کلمه، حفظ انسجام و حضور پرشور در صحنه تاکید داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از فرماندار مشهد ادامه داد: فرماندار به صورت جهادی و بسیجی پای کار انقلاب و نظام هستند.دلسوزانه فعالیت می‌کنند و قانونمند در جهت رفع مشکلات، کوتاه کردن مسیرها و ارائه خدمت به مردم تلاش می‌کنند. مقدمات برگزاری انتخابات و شوری که در فضای شهر ایجاد شده تلاش‌های فرمانداری است.

وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به اهمیت انتخابات و فرامین مقام معظم رهبری در ارتباط با برپایی پرشور انتخابات ١١ اسفند ماه ، از تمامی اعضای شورا خواست تا تلاش خود را جهت برگزاری منظم و هدفمند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به کار گیرند تا گامی بسوی جلب اعتماد و رضایت مردم برداشته شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true