×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
فعالیت‌های قرآنی فراتر از یک فرهنگسرا دنبال شود

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، مهدی ناصحی در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، با بیان اینکه مشهدالرضا(ع)، قطب قرآن کشور است و ترویج و بسط اندیشه والای حضرت امام(ره) و فقه شیعی و غیره در سطح جامعه، ثمره برگزاری جلسات قوی قرآنی است، اظهارکرد: در اواسط دهه هفتاد و هشتاد، چهره‌های شاخص و الگوهای عملی قرآنی بسیاری داشتیم که کارنامه عملکردی درخشانی داشته‌اند.

وی گفت: قرآن کریم، رکن رکین دین اسلام بوده و هر فرد و گروهی که دارای مسئولیت است، باید آن را مورد توجه قرار دهد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به محافل قرآنی که به همت شهرداری مشهد در شهرهای بصیر کشور برگزار شد، افزود: آنچه مسلم بوده این است که باید به سمت توسعه رویدادهای قرآنی گام برداریم.

ناصحی با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی باید فراتر از یک فرهنگسرا در شهرداری دنبال شود، تصریح کرد: با همین نگاه، برای دومین سال پیاپی، همزمان با ماه مبارک رمضان، محافل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی از مصر و شهر مشهد، در سطح ملی برگزار کردیم.

وی نکته حائز اهمیت در محافل امسال را بهره‌گیری از ظرفیت قاری برجسته و خوش‌نام، حمید شاکرنژاد دانست و گفت: از این طریق، نام «مشهدالرضا(ع)» همزمان با ماه میهمانی خدا، در جلسات قرآنی مطرح شد که اتفاق مبارکی است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: یکی از نکات مهم در برگزاری و برپایی رویدادهای این چنینی، پیوست رسانه‌ای و هنری است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true