×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تخصیص ۴ هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، حجت‌الاسلام حسن منصوریان در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از جشنواره ورزشی ماه رمضان، جام برکت و کرامت، اظهارکرد: بوم شبانه مشهد مقدس، به عنوان یک شهر مذهبی از قدیم مورد توجه شهروندان بوده و زیست‌پذیری شبانه شهر در ماه مبارک رمضان نمود بیشتری پیدا می‌کند.

وی گفت: این زیست بوم، در المان‌های نوروزی سطح شهر هم مورد توجه قرار گرفت و دومین دوره جشنواره هنرهای نوری مشهد برپا شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: در کنار ایجاد نشاط اجتماعی در سیما و منظر، این جشنواره در بین مردم نیز با استقبال خوبی همراه شده و شور و هیجان خاصی ایجاد کرده است؛ برای تقویت این شور و هیجان، جام ورزشی رمضان هم با موفقیت اجرا شده.

حجت‌الاسلام منصوریان تصریح کرد: بدنه اجتماعی که درگیر این رویداد ورزشی شده، به نحوی است که حتی در سطح ملی توجه‌ها را به خود جلب کرده و وزارت ورزش به دنبال الگوسازی آن است.

وی گفت: هرچه این زیرساخت‌های ورزشی در شهر ایجاد شود، شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود و ضمن ارتقاء سطح سلامت و نشاط و شادابی شهروندان، از تحمیل هزینه‌ها بر شهر و خانواده‌ها جلوگیری می‌کند.

حجت‌‎الاسلام منصوریان با بیان اینکه رویکرد شورای ششم و مدیریت شهری حمایت از رویدادهای این‌چنینی و توسعه زیرساخت‌هاست، افزود: برهمین اساس، ۱۳ درصد از بودجه عمرانی شهر، معادل ۴ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و ورزشی اختصاص یافته است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true