×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۵ تیر - ۱۴۰۵  
true
true
تقدیر از شهرداری تهران برای احیای نمادهای ملی

به گزارش شهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی اقراریان در سیصد و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران ضمن اشاره به اقدامات اخیر شهرداری در ارتقاء عناصر ملی ایران، از نصب مجسمه آرش کمانگیر در میدان ونک به عنوان نمونه‌ای موفق یاد کرد و گفت: این حرکت مورد استقبال شهروندان واقع شده و باعث شد تا در شرایط پس از وقایع اخیر، مردم با وجود اختلاف نظرهای مختلف، در مسئله ایران و وطن به وحدت قابل توجهی برسند.

اقراریان بر لزوم تنوع در برنامه‌های فرهنگی و توجه به طیف‌های مختلف فکری و مخاطبان تأکید کرد و گفت: حفظ هویت ملی و تاریخی کشور، از نگاه همه گرایش‌ها و اقشار جامعه اهمیت دارد. همه مردم ایران با هر سلیقه، گرایش، مذهب و پوششی پای کار ایران هستند.

وی همچنین یادآور شد: اندیشه مقام معظم رهبری توجه خاصی به زبان فارسی و عناصر فرهنگی ملی دارد و تأکید کرد که تلاش برای ارتقای این ارزش‌ها، خارج از چارچوب کلان نظام نیست.

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن تأیید اهمیت نصب این تندیس، افزود: این برنامه قرار بود در یک برنامه مفصلی افتتاح و برگزار شود اما به دلیل حمله ناگهانی رژیم اشغالگر صهیونیستی به عقب افتاد ولی برنامه‌های فرهنگی خوبی شب ها در میدان ونک در حال برگزاری است و این نوع برنامه ها قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true