×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بانوی خوزستانی رکورد شنای با دست بسته به مدت ۱۷۵ دقیقه به نام خود ثبت کرد

به گزارش «چشم شهر»، با اعلام هیأت ورزشهای همگانی خوزستان، اکرم کناری در حضور مسئولان ثبت رکورد کشور، به مدت ۱۷۵ دقیقه با دستان بسته شنا کرد تا این رکورد در کشور به نام او ثبت شود.

 

این رکورد در استخر فجر شرکت پالایش گاز بیدبلند شهرستان امیدیه به ثبت رسید؛ با همکاری امور ورزش این شرکت امکانات لازم در اختیار این ورزشکار قرار داده شد که در نهایت منجر به این موفقیت شد.

 

به یاد شهیدان غواص والفجر ۴

اکرم کناری روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در عملیات والفجر چهار، ۱۷۵ غواص با دستان بسته به درجه شهادت نائل شدند لذا قصد داشتم با ثبت این رکورد نام این شهدا را بار دیگر زنده کنم.

 

وی با بیان اینکه، در مدت ۱۷۵ دقیقه ۵ هزار و ۶۵ متر شنا کردم گفت: این نوع شنا با استفاده از تکنیک شنای پای قورباغه و موج پروانه بوده، به طوری که دست‌ها از پشت بسته می‌باشد و کار را برای شناگر سخت می‌کند.

 

این شناگر اهل امیدیه گفت: هدفم از انجام این کار ارج نهادن به مقام مادران و روحیه دادن به خانم‌های ایرانی است که تمام زندگی خود را صرف فرزندانشان می‌کنند و گاه دراین مسیر از خود غافل می‌شوند، زنان و دختران ایرانی توانایی بسیار بالایی دارند که می‌توانند در اغلب رشته‌های ورزشی افتخارآفرین باشند.

 

وی که دارای ۲ فرزند است، افزود: از دهه ۸۰ ورزش شنا را به صورت حرفه‌ای دنبال کردم و در صدد هستم تا با کمک و همفکری دوستان و مربیانم، برای کسب یک رکورد جدید تلاش کنم. قرار است ۶ ماه دیگر همین رکورد را در کتاب گینس به ثبت برسانم اگر چه کار بسیار سختی است.

 

کناری تشویق همسرش را در ثبت این رکورد مؤثر و امید بخش دانست و گفت: بانوان ما باید باور داشته باشند که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند و ورزش کردن بهترین راه برای رسیدن به هدف‌های بزرگ است./ایرنا

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true