×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
نمایش نوروزی «ضربه فنی» در شبکه امید

به گزارش «چشم شهر»، به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شبکه امید پخش این فیلم را در جدول برنامه‌های نوروزی خود قرار داده است و بر این اساس این فیلم ویژه نوجوانان ساعت ١٧:۴۵ دقیقه روز ٧ فروردین به نمایش گذاشته می‌شود.

 

در این فیلم که به تهیه‌کنندگی کانون و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی در سال ١٣٩٧ تولید شد، بازیگرانی مانند نسیم ادبی، افشین هاشمی، نازنین احمدی، سیروس همتی، مجید نوروزی، درسا بختیار و ملیحه کیا نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

داستان ضربه فنی درباره‌ی محمد شاگرد درس‌خوان و خوبی است که یکی از شاگردان مدرسه مزاحم او می‌شود. در این میان محمد با یکی از شاگردان مدرسه به نام امیر که ورزش‌کار است، آشنا می‌شود و این آشنایی سرنوشت متفاوتی را برای هر سه نفر آن‌ها به دنبال دارد.

 

این فیلم همچنین ساعت ٩ صبح روز جمعه ۸ فروردین ١٣٩٩ یک‌بار دیگر از شبکه امید سیمای جمهوری اسلامی ایران بازپخش خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش این فیلم علاوه بر این‌که در سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان موفق به دریافت سه پروانه زرین، یک جایزه ویژه، یک تندیس و یک لوح قدردانی در بخش‌های مختلف شد، تاکنون در چند جشنواره‌ بین‌المللی فیلم همچون جشنواره فیلم‌های کودکان چین، فیلم جیفونی ایتالیا و فیلم زلین چک نیز به نمایش در آمده است.

 

انتهای پیام

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true