×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
«گوگل فوتوز» از ۱۲ خرداد سال آینده رایگان نخواهد بود

به گزارش «چشم شهر» به نقل از انتخاب، از دوازدهم خرداد ماه، هر پرونده بارگذاری شده در گوگل فوتوز به عنوان حافظه پیش فرض ۱۵ گیگابایتی که با هر حساب گوگل جدید دریافت می‌کنید محاسبه می‌شود. اگر اشتراک Google One دارید، در این صورت برای شما حساب می‌شود.

 

 

پیش از این، فقط تصاویر بارگذاری شده در تنظیمات از پیش تنظیم شده با کیفیت اصلی در فضای ذخیره سازی شما محاسبه می‌شدند، در حالی که تصاویر بارگذاری شده در تنظیمات فشرده شده با کیفیت “بالا” رایگان بودند، از اول ژوئن غیر رایگان خواهند بود.

 
در اینجا چند نکته وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد. اول از همه، تمام تصاویر بارگذاری شده قبل از ۱ ژوئن ۲۰۲۱ شمرده نخواهند شد. این تغییر فقط در مورد تصاویر بارگذاری شده پس از تاریخ اعمال می‌شود. همچنین، اگر از ۱۵ گیگابایت رایگان خود که با هر حساب گوگل ارائه می‌شود استفاده نمی‌کنید، می‌توانید بارگذاری را تا زمان پر شدن ادامه دهید. اگر این اتفاق بیفتد و اگر قصد دارید مرتباً بارگذاری کنید، می‌توانید در یکی از برنامه‌های Google One مشترک شوید.

«گوگل فوتوز»

با این حال، اگر بیش از دو سال یا بیش از دو سال بیش از حد ذخیره سازی در سرویس فعال نیستید، گوگل ممکن است محتوای شما را در چندین سرویس حذف کند. اگر تلفن پیکسل دارید، در مدت زمان مشخص همچنان پشتیبان گیری رایگان و نامحدود برای عکس‌ها و فیلم‌های خود دریافت خواهید کرد.

 

 

گوگل در ژوئن ۲۰۲۱ ابزاری را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و فیلم‌های پشتیبان خود را مدیریت کرده و آنچه را که می‌خواهید نگه دارید و آنچه را می‌خواهید حذف کنید انتخاب کنید. این ابزار به طور خودکار محتوایی مانند عکس‌های تیره یا تار یا فیلم‌های بزرگ را که ممکن است نخواهید نگه دارید برجسته می‌کند. این تغییر برای همه کاربران گوگل فوتوز در همه سیستم عامل‌ها، از جمله اندروید، iOS و نسخه دسک تاپ اعمال می‌شود.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true