×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
زمان واریز سرانه ۱۰۰ هزار تومانی کمک معیشتی اعلام شد

به گزارش «چشم شهر» به نقل از تسنیم، حامد شمس با اشاره به پرداخت وام یک میلیون تومانی کرونایی اظهار کرد: افراد شناسایی شده در این بخش توسط وزارت رفاه مشخص شدند و لیست آنها در دو مرحله به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد که در نهایت رقم وام یک میلیون تومانی توسط بانک مرکزی به حساب افراد سرپرست خانوار واریز شد.

 

وی گفت: در این بخش در مرحله اول، ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر و در مرحله دوم یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر توسط وزارت رفاه مشخص و لیست آنها برای سازمان برنامه و بودجه ارسال شد و در نهایت وام یک میلیون تومانی خود را دریافت کردند و پرونده وام یک میلیونی به افراد مشمول بسته شده است.

 

شمس با اشاره به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر پرداخت سرانه ۱۰۰ هزار تومانی به هر یک اعضای خانوار در تا پایان سال خاطرنشان کرد: در این زمینه قرار است ۱۱ میلیون سرپرست خانوار شامل ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر تسهیلات ۱۰۰ هزار تومانی را در ماه‌های آذر، دی ، بهمن و اسفند دریافت کنند.

 

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت رفاه درباه فرایند شناسایی خانواده‌های مشمول دریافت سرانه ۱۰۰ هزار تومانی کمک معیشتی تصریح کرد: لیست این افراد در مرحله نهایی شدن قرار دارد و در هفته جاری برای سازمان برنامه و بودجه ارسال خواهد شد.

 

وی افزود: افراد مشمول دریافت تسهیلات ۱۰۰ هزار تومانی نیز بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا شناسایی شده‌اند.

 

شمس درباه زمان واریز سرانه ۱۰۰ هزار تومانی به حساب خانواده‌های مشمول گفت: بر اساس برنامه‌ریزی تا پایان آذر رقم اشاره شده به حساب ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از افراد مشخص شده توسط وزارت رفاه واریز خواهد شد.

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true