×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پیشرفت شهر  با حضور جوانان در کنار مدیران با تجربه/ کار ویژه شورای ائتلاف «اصلح گزینی» است

به گزارش «چشم شهر»، شورای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب در مشهد مقدس چکیده و خلاصه همه جریانها و تفکرات انقلابی و ولایی در این شهر هستند.

 

اصلح گزینی همان استراتژی‌ای است که شورای ائتلاف به دنبال آن است تا بتواند به واسطه حضور فرد کارشناس و با تجربه، در خدمت رسانی به مردم شهر و زائران پیشرو و پیشگام باشد. روی کارآمدن شورای انقلابی با روحیه جهادی و کارآمد اولویت اصلی شورای ائتلاف است؛ نخبگان، کارشناسان، مدیران و افرادی که در حوزه برنامه‌های جهادی و انقلابی طی ادوار خدمت رسان بوده‌اند، در ششمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد گردهم آمده‌اند تا با در اختیار گذاشتن تجربیات خود، بستری برای پیشرفت شهر فراهم آوردند.

 

اگر خواهان احیای یک نظام شایسته سالار و مکتب شایسته سالاری می باشیم، نه تنها باید تفکر و نگرش ها را به همه حوزه ها گسترش دهیم بلکه باید دامنه فعالیت فرآیند شایسته سالاری را به طور گسترده ترسیم کرده و مانع سهم خواهی و سهم دهی در فرایند انتخاب لیست نهایی نامزدها شویم.

 

شایسته خواهی، شایسته یابی، شایسته گزینی، شایسته گماری، شایسته پروری و شایسته سالاری از رسالت ها و وظایف بسیار مهم شورای ائتلاف است که اگر راهی غیر از این برگزینیم، قانون گرایی و قانون یابی و عدالت اجتماعی و سازمانی را به حاشیه رانده ایم.

 

نیاز ما به حضور زنان شایسته و توانمند در عرصه اجتماعی است، زنان با اینکه نیمی از جمعیت کشورمان را تشکیل داده و از پتانسیل های زیادی برای مشارکت در فعالیت های اجتماعی و اقتصادی برخوردار هستند، بی توجهی به ارتقای ظرفیت و توانمندسازی آنها، چالش های فراوانی هم برای زنان و هم برای  جامعه ایجاد نموده است؛  شعار انقلاب اسلامی اعتماد و اعتقاد به جوانان بود، تجربه نشان داده است هرجا به جوانان اعتماد کردیم و کار را به آنان سپردیم، کار را بهتر، مسئولانه تر و سریعتر و با ابتکار بهتری  انجام  داده اند.

 

باید عرصه را برای جوانان اصلح و شایسته مهیا نمود تا ضمن تحصیل علوم و فنون مختلف در کنار مردان باتجربه و کارآزموده بتوانند فنون و رموز مدیریت و اداره شهر ، استان و کشورمان را بیاموزند تا از این طریق نگران آینده نباشیم.

 

جایی مثل شورای شهر چهار میلیون نفری مشهد محل تجربه اندوزی و سعی و خطا نیست بلکه محلی است برای بکارگیری تجربیات مختلفی که از فعالیت در حوزه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی ، برنامه ریزی، فناوری و …. بدست آمده است، از همین رو حضور چند جوان شایسته و لایق را در کنار مردان و زنان باتجربه و کارآزموده واجب است.

انتهای پیام/

false
true
true
true
  1. ناشناس

    اینم شد لیست اصولگرا اعضای شورای چهارم و مدیران سابق شهرداری که در دوره قبل کار چاق کن فروش تراکم مازاد و بلندمرتبه سازی بوده اند مثلا با اصلاح طلب ها فعلی شورای شهر که کار چاق کن بساز و بفروش ها و برج ساز ها هستند چه فرقی دارند اصولگراهایی که وکیل شهرداری اند با دعا و صلوات تراکم مازاد میفروشند و برج میسازنند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true