×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تذکر تند علی اکبر ولایتی به پزشک بیمارستان مسیح دانشوری

به گزارش «چشم شهر» به نقل از ایرنا، متن این نامه به شرح زیر است: امروز صحبت‌هایی از شما در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در خصوص مسائل مرتبط با مشکلات ناشی از قطع برق در حوزه درمان شنیدم؛ ضمن ابراز تاسف و تاثر از بابت تکرار گفتار‌های نسنجیده شما و در رابطه با مسائل پزشکی و امور مرتبط با آن، علی رغم تذکرات مکرر این جانب، لازم است نکاتی را در این مورد متذکر شوم.

در حال حاضر کشور عزیزمان ایران اسلامی، در جنگی رودررو و سایر امر با دنیای استکبار و زورگو به سرکردگی آمریکاست در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام مترصد یافتن نقطه ضعفی به منظور وارد آوردن ضربه به کشور و ملت ایران هستند، گفتار غیرمسئولانه شما، شایسته پزشکان مدافع سلامت که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای خدمت به مردم عزیزمان از هر گونه اقدامی فروگذار نکرده‌اند، نیست.

 

اینک که به حق با دغدغه‌ای مضاعف و جدی به مقابله موج پنجم این بیماری منحوس می‌رویم، القای یاس و نا امیدی گناهی نابخشودنی است. بلکه به عکس انتظار می‌رود با اعلام موفقیت و پیروزی‌های به دست آمده، روحیه نشاط و امید را در جامعه تقویت کنیم و با تحمل رنج و مصائب کار ناشی از تشخیص و درمان و خویشتن داری، موجب کاهش نگرانی مردم شریف کشور و کشور‌های همسایه و همجوار باشیم، زیرا سرنوشت کشور ما و کشور‌های منطقه و جهان در جریان پاندمی از همدیگر جدا نیست.

 

جامعه خدوم پزشکی چه در جنگ تحمیلی، چه در دوران سازندگی همواره در صف اول خدمتگزاری در کنار مدافعین مرز‌های کشور و نیز ارائه خدمت به ملت در مناطق مختلف کشور از جمله نواحی کم برخوردار حضور داشته اند و این دستاورد در طول بیش از چهار دهه مورد تایید تمام مسئولین محترم نظام بوده است.

 

طرح موضوعات فنی و تخصصی خارج از روال قانونی و معین آنهم به صورت اغراق آمیز می‌تواند نتایج معکوس به بار آورد و عملکرد پزشکان خدوم را مورد ضعیف و خدشه قرار دهد.

 

امید است شما که خود از پیش قراولان عرصه خدمت در این حوزه هستید، با توجه به جایگاه علمی و سازمانی خود موارد فوق الاشاره را رعایت نمایید و بیش از پیش در کلام حرمت را لحاظ فرمایید.

 

در صورت تکرار چنین مواضعی از سوی شما، این جانب ناچار خواهم بود تصمیمات جدی تری اتخاذ نمایم.

 

خداوند ما وشما و سایر اعضای جامعه خدوم و خدمت گزار پزشکی را توفیق دهد که خویشتن داری کنیم و زبان خویش را جز در راه صلاح و خیر مردم به کار نبریم.

 

در روز‌های اخیر محمدرضا هاشمیان، پزشک متخصص آی‌سی‌یوی بیمارستان مسیح دانشوری در صفحه خود از مدیریت کرونا و قطعی برق انتقاداتی کرده بود که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و برخی رسانه‌های فارسی زبان داشت.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true