×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
گزینه‌های احتمالی استانداری خراسان رضوی چه کسانی هستند + سوابق

به گزارش «چشم شهر» به نقل از تسنیم، استان خراسان رضوی با داشتن ۳۳ شهرستان، ۷۹ بخش، ۱۷۵ دهستان و ۸۱ شهرپس از شیراز به عنوان پرشهرستان‌ترین استان کشور محسوب می‌شود.خراسان رضوی با توجه به موقعیت استراتژیکی که در حوزه‌های اقتصادی، امنیتی، سیاسی و اجتماعی دارد نیازمند نگاهی ملی است بنابراین استاندار خراسان رضوی باید فراتر از یک استاندار باشد چرا که شهر مشهد به عنوان مرکزیت این استان سالانه با میلیون‌ها زائر و گردشگر روبه است که نیازمند توجه جدی هستند از طرفی همسایگی خراسان رضوی با دو کشور افغانستان و پاکستان و موقعیت استراتژیک این دو کشور بویژه از لحاظ امنیتی و اقتصادی سبب شده است تا خراسان رضوی نیازمند توجه ویژه‌ای باشد.

استاندار آینده خراسان رضوی علاوه بر نگاه اقتصادی و امنیتی باید نگاه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و ورزشی، علمی و آموزشی داشته باشد چرا که خراسان رضوی در تمام عرصه‌ها توانسته است با وجود تمام مشکلات و تحریم‌ها شرایط نسبتا پایداری داشته باشد و این انتظار می‌رود که در سال‌های پیش رو شاهد تحولات بنیادی با در نظر گرفتن بودجه ملی و ردیف بودجه زیارت باشیم.

بر این اساس چهار گزینه برای سکانداری استانداری خراسان رضوی مطرح شده است که در ادامه معرفی از این افراد خواهیم داشت.

محمدصادق معتمدیان

معتمدیان در حال حاضر استاندار خراسان رضوی است اما پیش از این استانداری خراسان جنوبی و سابقه خدمت در استان‌های آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و ستاد دستگاه‌های اجرائی در تهران را در کارنامه خود دارد.

مسئولیت‌هایی همچون عضویت در شورای توسعه پژوهشی پایدار شرق و غرب کشور، ریاست شورای سیاست‌گذاری مؤسسه‌های آموزشی‌پژوهشی در شمال‌غرب کشور و مدیرکلی اطلاعات استان‌های آذربایجان غربی و ایلام، بخشی از سوابق اجرایی مرد کرمانشاهی است.

 یعقوب علی نظری

 وی هم اکنون  فرمانده سپاه امام رضا(ع)  و پیش از این در مسئولیت‌های مختلف همچون معاونت لشکر پنج نصر خراسان، معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا(ع) و در آخرین مسئولیت قبلی عهده دار فرماندهی سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی بوده است.

امیرالله شمقدری

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی،مدیرکل اجتماعی و شوراهای استانداری خراسان رضوی،مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی، سرپرست معاونت امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی، مشاور اجتماعی استاندار خراسان رضوی،رئیس اداره عمران مرز استانداری (خراسان بزرگ) از جمله سوابق وی است.

 

سید وحید موسویان

 مدیرکل امور اجتماعی و مدیرکل امور فرهنگی زائرین استانداری خراسان رضوی،  مسئول ستاد جوانان  آیت الله سید ابراهیم رئیسی در سال های ۹۶ و ۱۴۰۰ ، مدیر مرکز امور استان‌های آستان قدس رضوی،جانشین مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، مسئول ستاد اربعین شهرداری مشهداز جمله سوابق وی است.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true