×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
لزوم تدوین برنامه بین بخشی برای توانمند‌سازی بانوان رها شده از بند

به گزارش «چشم شهر»، فاطمه سلیمی در مراسم آزادسازی زندانیان اظهار کرد: شورای شهر و مدیریت شهری از هر اقدامی جهت آزادی زنان زندانی و همینطور بازگشت مردان زندگی به خانه و خانواده‌شان حمایت می‌کند.

فاطمه سلیمی افزود: پس از انجام  نشست‌‌هایی با مسئولان زندان و طرح موضوع زنان زندانی نیازمند حمایت، شورای شهر و مدیریت شهری با قوت بیشتری به پویش آزادسازی زندانیان به خصوص مادران زندانی ورود کرد، چرا که زندان با هویت زنانه یک مادر و فرزندان بی‌گناه مادران، سازگار نیست.

سلیمی گفت: برنامه آزادسازی نیز پیرو مصوبه جلسه کمیسیون بانوان و خانواده که با حضور مدیران و مسئولین از دستگاه‌های مرتبط دیگر برگزار شد، رقم خورد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد اضافه نمود: شورای شهر و شهرداری با همکاری تمامی دستگاه‌های شهری باید همت کنند تا از ظرفیت‌های مختلف برای تبلیغات و جذب کمک‌های خیران برای آزادی زندانیان استفاده نمایند.

سلیمی ادامه داد: همچنین باید برنامه بین بخشی مدونی نیز برای جای گرفتن و نقش آفرینی این افراد در متن جامعه پس از آزادسازی از زندان نیز تدوین و اجرایی گردد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد اذعان کرد: نقش تشکل‌های مردم نهاد نیز در توانمندسازی و بهبود نقش اجتماعی زندانیان آزاد شده، غیر قابل انکار است.

سلیمی در پایان گفت: بایستی در شهر امام مهربانی‌ها، با همت همگان بستری فراهم آید تا زیبنده شهرمان مشهد الرضا(ع) باشد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true