×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تسریع چشمگیر در پروژه خط ٣ قطار شهری به شرط تامین مالی

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، ایمان فرهمندی در حاشیه بازدید از پروژه های خطوط قطار شهری مشهد، اظهارکرد: پروژه خط ۳ قطار شهری یکی از پروژه‌های مهم و حیاتی شهر در دوره ششم و از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی این شهر بوده که مطابق بر نیاز واقعی مردم طراحی شده و در حال اجراست.

وی با اشاره به بازدید مستمر خود از پروژه‌های مختلف شهری، افزود: تلاش داریم تامین مالی متناسب با نیاز پروژه انجام دهیم تا در افق زمانی دیده شده پروژه به اتمام برسد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: ما در شورای ششم و کمیسیون عمران از همه سازمان‌ها و نهادهای دخیل در پروژه توقع داریم همه تلاش خود را در کوتاه‌‍ترین زمان انجام دهند و با توجه به اینکه اوراق پروژه دریافت شده و در اختیار شهرداری است انتظار می‌رود به زودی تامین مالی از سوی شهرداری نیز انجام شود.

فرهمندی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهوری به مشهد مقدس، گفت: متاسفانه هیچ یک از مصوبات این سفر محقق نشده است اما ظرف یک الی دو هفته آینده جلسه‌ای با نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت و مصوبات سفر ریاست جمهوری را پیگیری خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم به زودی دولت به تعهدات خود عمل کند و اعتباری را که رئیس جمهور دستور داده پرداخت شود تا بتوانیم بخش‌هایی از پروژه مانند تولید ریل‌ها، تاسیسات سیگنالینگ و واگن که زمان‌بر است را تامین کنیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true