×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه‌ میان‌مدت شهرداری، منطبق با سیاست‌های شورای شهر و دولت

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، سیدعبد‌ا… ارجائی، شهردار مشهد مقدس در جلسه کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه مدیریت شهری طی ۵ ماه پیش رو، روزهای پرفشاری را از نظر فعالیت‌های بودجه‌ای و برنامه‌ای خواهد داشت، اظهارکرد: از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به اصلاح بودجه سال ۱۴۰۱، تدوین بودجه سال ۱۴۰۲، بررسی و تصویب برنامه میان‌مدت شهرداری و تفریغ بودجه اشاره داشت.

وی با تقدیر از شورای اسلامی شهر که بودجه سال ۱۴۰۱ را پیش از آغاز سال به شهرداری ارائه کرد، گفت: از شورای شهر تقاضا داریم که بودجه سال آینده را نیز تا پایان سال جاری ارائه نمایند.

ارجائی در ادامه به برنامه میان‌مدت ۱۴۰۴-۱۴۰۱ شهرداری مشهد مقدس اشاره کرد و افزود: یکی از محورهای شاخص در تهیه و تدوین این برنامه، سیاست‌های محوری ابلاغی اعضای شورای شهر به نامزدهای تصدی سمت شهردار مشهد مقدس بوده است.

شهردار مشهد مقدس با بیان اینکه بسته سیاستی شورای اسلامی شهر که تیرماه امسال به شهرداری ابلاغ شد نیز در این برنامه لحاظ شده، تصریح کرد: در برنامه میان‌مدت، علاوه بر نظرات اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سعی کرده‌ایم که به برنامه تحول دولت هم نگاه داشته باشیم و لذا تعداد جلسات متعددی را با کارشناسان و نویسندگان برنامه دولت برگزار کردیم.

ارجائی گفت: ظرفیت کارشناسان خوش‌فهم و باانگیزه بدنه شهرداری هم در تهیه و تدوین این برنامه بسیار کمک‌‎کننده بوده است.

وی با بیان اینکه مشهد مقدس در قیاس با سایر کلانشهرهای کشور، از منظر زمان ارائه برنامه به شورای شهر وضعیت بسیار مناسبی دارد، افزود: امیدواریم این برنامه در سریعترین زمان ممکن در شورای شهر نیز بررسی و به تصویب برسد تا به عنوان دستورالعمل قانونی شهرداری ملاک عمل قرار گیرد.

ارجائی خاطرنشان کرد: در سال نخست فعالیت مدیریت شهری در دوره ششم، علاوه‌بر سیاست‌های اجرایی بودجه ابلاغی ابتدای دوره، ۱۸ چرخش تحول‌آفرین و ۱۹ محور اصلی برگرفته شده از دیدگاه‌های اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس را مدنظر قرار دادیم؛ امیدواریم مجموعه برنامه میان‌مدت ارائه شده مورد قبول قرار گیرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true