×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
لزوم تبیین کارآمدی و نقش دین در اجتماع

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» مهدی ناصحی در اولین نشست هم‌اندیشی روسای کمیسیون‌های فرهنگی شوراهای اسلامی شهرهای بصیر انقلاب با بیان اینکه مساله اصلی ما ارتقاء سطح ارتباطات برای برنامه‌ریزی واحد در حوزه‌های فرهنگی است، اظهارکرد: در حوزه فرهنگی با ۲ بحران مواجهیم؛ نخست گسل نسلی دینی است و جنبشی که اخیرا نیز در کشور شکل گرفته جنبشی ضد دین است و اصلا کاری با جمهوری اسلامی ندارد.

وی گفت: موضوع دوم که بیشترین نقش بر عهده ماست این بوده که جوانان نسبت به کارآمدی دین در عرصه اجتماع سوال دارند؛ تبیین کارآمدی و نقش دین در عرصه اجتماع، ویژه دهه هشتاد و نودی‌ها یکی از الزامات در این خصوص است.

ناصحی به تشریح رویکرد شورای ششم در حوزه فرهنگی پرداخت و افزود: در این دوره تاکید کردیم که از تعریف و اجرایی کردن برنامه‌های با مخاطب کم پرهیز شود و سعی کردیم در اجرای برنامه‌ها یک گام به عقب نشسته و نقش مردم را پررنگ‌تر نماییم؛ باید مردم‌محوری را دنبال کنیم و فرصت حضور و نقش‌آفرینی مردم تسهیل شود.

وی خاطرنشان کرد: حل مسائل اجتماعی، همسنگ پرداختن به مسائل فرهنگی است چراکه این مهم نشان از کارآمدی نظام دارد و امیدواریم در سرفصل برنامه‌ها قرار گیرد.

خبرنگار: حسین واحدی نسب

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true