×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
هنوز درباره گزینه‌های شهرداری مشهد به جمع‌بندی نرسیده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، سخنگوی شورای شهر مشهد گفت: شاید هر عضوی گزینه‌ای را برای انتخاب به عنوان شهردار مد نظر داشته باشد که این موضوعی قابل احترام است اما هنوز در خصوص گزینه‌های شهرداری به جمع‌بندی نرسیده‌ایم؛ بنابراین هرگونه نامی که مطرح می‌شود را تکذیب می‌کنیم.

چندی پیش فاطمه سلیمی، عضو شورای شهر مشهد، در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها عنوان کرده بود که هر کدام از اعضاء شورا پنج گزینه برای احراز مسئولیت شهرداری مشهد معرفی می‌کنند و سپس همه اعضا درباره گزینه‌ها نظراتشان را عنوان خواهند کرد تا در نهایت به هشت گزینه اصلی برسند. او همچنین گفته که سرپرست فعلی شهرداری یکی از گزینه‌ها بوده و آقای کلایی، شهردار اسبق نیز یکی از گزینه‌های مورد نظر وی برای احراز پست شهرداری مشهد است. در این رابطه با سخنگوی شورای شهر مشهد به گفت‌وگو پرداخته‌ایم.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو اظهار کرد: هر عضو شورا نظر شخصی خود را دارد و می‌تواند گزینه‌های مد نظر خود را اعلام کند اما اینکه در خصوص هشت گزینه به جمع‌بندی رسیدباشیم یا خواهیم رسید، چنین موضوعی در هیات‌رئیسه و جلسه شورا مطرح نشده بلکه صحبت‌های دوستانه بین خود اعضا بوده است.

وی افزود: در این زمینه تصمیم نهایی شکل نگرفته است؛ بنابراین مطالبی که از سوی اعضاء شورا بیان می‌شود، نظر شخصی آن‌هاست. شورا ساختاری دارد و تصمیماتی که اتخاذ می‌شود و قرار است به بیرون انعکاس داده شود، از سوی سخنگوی شورا و براساس رای اعضا اعلام خواهد شد.

حاجی‌بگلو گفت: من به عنوان سخنگوی شورا قبلا نیز اسامی اعلام شده را تکذیب کرده بودم. هنوز زمان اعلام گزینه‌های شهرداری مشهد مشخص نیست. تصمیمات در خصوص گزینه‌ها و تعداد آن‌ها در هیات‌رئیسه یا جلسه فوق‌العاده علنی یا غیر علنی اعضا مطرح می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true