×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی در مورد انتخاب شهردار جدید مشهد

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی با صدور بیانیه ای مواضع خود را پیرامون انتخاب شهردار جدید مشهد اعلام کرد:

بسمه تعالی
باتبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر مجدداز امت حزب الله بخاطر حماسه حضور شان در راهپیمایی ۲۲بهمن ،که مسئولیت منتخبین مردم و مجریان کشور را سنگین
و لزوم تلاش فراگیر برای خدمت به این مردم را مضاعف ساخت ،
بدنبال مسائل پیش آمده در مدیریت شهری ولزوم تجدید انتخاب شهردارتوسط شورای محترم شهرمشهد ،شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ،از موضع نظارتی و مطالبه گری نیروهای انقلاب پس از بحث و تبادل نظر در جلسه صبح پنجشنبه ۴/۱۲/۱۴۰۱مواردی را متذکرمیشود:
۱-ازآنجا که صیانت از رای مردم به شورای شهر وجلوگیری از تغییر ترکیب انقلابی آن
تعهد اخلاقی نیروهای انقلابی به مردم است ،لذاانتخاب شهرداراز میان اعضای شورا را علی رغم لیاقت و شایستگی به مصلحت نمی دانیم.مگراینکه امکان انتخاب گزینه غیر شورا وجود نداشته باشد .
۲-با وجود نیروهای کار آمد و انقلابی بومی در استان که شناخت بیشتری از نیازها و اولویت ها دارند ، تکیه به گزینه های غیر بومی نادیده گرفتن ظرفیتهای استانی، وخودکم بینی و از دست دادن فرصت خدمت است.
۳-اعضای شورا متعهد به بکارگیری نیروهای
انقلابی و در خط ولایت بوده و مطرح کردن گزینه های جریان غیر انقلابی و تکنوکرات ،را ناشی از جهل الرجال،وعدول از تعهد به انتخاب کنندگان می دانیم .
۴-مدیریت شهر ی بدون تعامل با نهادها و دستگاههای ذی مدخل در اداره شهر، وبرخورداراز جایگاه معتبر نزد مجلس و دولت ، قادر به پیشرفت و توسعه متوازن و‌مطلوب شهر نیست لذا برخورداری از روحیه ‌و توان تعامل طرفینی باید بعنوان شاخصی مهم در انتخاب شهردار مورد توجه قرار گیرد .
۵-اقتضای مدیریت شهر مذهبی و زائر پذیر وپایتخت معنوی جهان اسلام ، برخورداری از روحیه جهادی ،فرهنگی،ومردمی و عدالتخواه ومیدان دهنده به نیروهای، کارآمد انقلاب بویژه از خود شهرداری است .که در فرصت باقی مانده باید تحول ملموسی در عمران و آبادی و رفاه وسیمای شهر را برای زائرین و‌مجاورین فراهم سازد .
۶-باتوجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز و سیل زائران از سراسر کشور ،سرعت در تصمیم گیری پخته و سرنوشت ساز ،وبازگرداندن انگیزه خدمت بیشتربه سازمان شهرداری ،بیانگر کارآمدی شورای شهر در حکمرانی مطلوب محلی است .
ومن الله التوفیق
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی ۴/۱۲/۱۴۰۱

 

خبرنگار: حسین واحدی نسب

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true