×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
آمادگی (شورای ائتلاف نیروهای انقلاب) در کاشمر جهت فعالیت‌های انتخاباتی/ انتخابات هیات موسس شورای ائتلاف تربت حیدریه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از روابط عمومی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی، حمیدرضا ترقی در گفت‌و‌گویی پیرامون مجموعه اقداماتی که در حوزه تشکیل مجمع شورای ائتلاف در شهرستان‌ها صورت می‌پذیرد، گفت: در گذشته، شورای هماهنگی و همدلی نیروهای انقلاب، فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی را در شهرستان کاشمر عهده‌دار بود که با شورای ائتلاف نیز ارتباط داشت؛ روز گذشته جلسه‌ای با حضور ۵۰۰ نفر از اعضای مجمع عمومی شورای ائتلاف در کاشمر برگزار شد که ضمن تغییر نام “شورای هماهنگی و همدلی نیروهای انقلاب به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب”، مبتنی بر ساختار جدید، می‌تواند با مجوز وزارت کشور، تبلیغات انتخاباتی به نفع نامزدها داشته باشد.

وی افزود: روز گذشته نیز توانستیم در شهرستان تربیت حیدریه، عملیات بازسازی شورای ائتلاف را آغاز کرده و انتخابات هیات موسس شورای ائتلاف این شهرستان را با حضور جمعی از نیروهای انقلاب مجددا برگزار کنیم.

ترقی تاکید کرد: امیدواریم در هفته آتی شورای ائتلاف شهرستان‌های زاوه و مه‌ولات را نیز تشکل داده و تا پایان آبان ماه انتخابات مجمع عمومی این شهرستان‌ها را به همراه شهرهای مجاور که دارای یک حوزه انتخابیه هستند، برگزار نماییم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی ادامه داد: پس از برگزاری انتخابات، نمایندگان منتخب در شورای مرکزی شهرستان تربت حیدریه حضور خواهند داشت و اقدامات مرتبط با شورای ائتلاف را در قالب ساختار جدید فعالیت‌های خود، دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ساختار در شورای ائتلاف اصلاح شده است، گفت: امیدواریم شورای جدید با چتر باز، نسبت به حرکت سیاسی و کنش‌های نیروهای انقلاب تاثیر مثبت تری در مسائل شهر داشته باشند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true