×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رشته حیات امیر تتلو در دستان سحر قریشی؟!

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از تابناک، امیرحسین مقصودلو، مشهور به امیر تتلو، خواننده بدنام زیرزمینی پس از بازداشت در ترکیه، صبح روز چهارشنبه پانزدهم آذر ۱۴۰۱ از طریق مرز بازرگان به پلیس ایران تحویل داده شد و فرآیند رسیدگی به اتهامات و مطالبات شاکیانش آغاز گشت؛ فرآیندی که احتمالاً طولانی خواهد بود. تتلو پیش از انتقال به ایران، با کمپین بزرگ سحر قریشی برای افشای مفاسد تتلو و پیگرد قضایی او مواجه بود و این بازیگر زن سینما و تلویزیون، موج خطر قابل توجهی علیه مقصودلو شکل داد.

این بازیگر زن سینما و تلویزیون، در اسفند ۱۴۰۰ در کنار امیر مقصودلو، معروف به امیر تتلو در ترکیه ظاهر شد و با این خواننده نه چندان خوشنام ارتباط برقرار کرد و بحث ازدواج آن‌ها نیز مطرح شد. تتلو رفتار‌های عجیب در این دوره در پیش گرفت که خالکوبی‌های سحر قریشی به شیوه تتلو که مشخص نیست اختیاری بوده باشد و فشار تتلو برای قطع مراوده‌اش با همکارانش در سینما، بخشی از اتفاقاتی بود که در این دوره رخ داد؛ نظیر اتهام زنی تتلو به قریشی مبنی بر اعتیادش، عذرخواهی قریشی از تتلو و سکوت طولانی قریشی درباره تتلو در شبکه‌های اجتماعی که شخص متعادلی نیست، نگرانی‌ها را درباره وضعیت قریشی تشدید کرد.

حدود شش ماه پس از علنی شدن این ارتباط، این دو اعلام کردند از هم جدا شده‌اند و از این ارتباط ابراز پشیمانی کردند؛ اتفاقی که دور از انتظار نبود. پس از این تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد سحر قریشی از ترکیه به دبی رفته و پس از انتشار تصاویری از خانه‌اش در امارات متحده عربی، شروع به انتشار یک سلسله ویدیو کرد که مهم‌ترین ویدیوهایش همین کمپین علیه تتلو بود که تصور می‌شد یک رویکرد انتقامی است.

اگر شماری از اتهاماتی که در جریان کمپین تتلو از سوی قربانیان و مطلعین از جمله شخص قریشی مطرح شد، در ایران با حضور شاهدین و قربانیان رسیدگی شود، ممکن است اتهام افساد فی الارض را برای تتلو در پی داشته باشد و با توجه به آنکه ظاهراً اکثر این اشخاص با قریشی ارتباط برقرار کرده‌اند و اطلاعات‌شان را با او در میان گذاشته‌اند، قریشی نقشی تعیین کننده در سرنوشت تتلو یافته است. مشخص نیست این قربانیان خود مستقیم به دستگاه قضایی مراجعه کنند و خواستار مجازات تتلو شوند اما قریشی این امکان را دارد تا با ارائه اطلاعاتش، زمینه ساز چنین اتفاقی شود.

قریشی اما رویه متفاوتی در پیش گرفته و همزمان با روند بازداشت و انتقال تتلو به ایران، روند انتشار ویدیو درباره تتلو و افشاگری علیه دوست سابقش را متوقف و ویدیوهایی از خاطرات فعالیت حرفه‌ای‌ و بازیگری‌اش منتشر کرده است. مشخص نیست سحر قریشی قصد دارد به همین روند ادامه دهد یا دوباره به مسیر سابقش بازمی‌گردد و با درک تبعاتش برای مقصودلو، جزئیاتی را افشا خواهد کرد که در مسیر زندگی تتلو تاثیر عمیقی خواهد گذاشت؟ آیا رشته حیات امیر تتلو همچنان در دستان سحر قریشی خواهد ماند؟ برای پاسخ به این پرسش اید اندکی صبر کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true