×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ثبت روزانه حدود ۲ هزار تماس شهروندان با مرکز ۱۳۷

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، سید ابراهیم علیزاده در حاشیه پاسخگویی به تماس‌های مردمی در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد، اظهارکرد: مرکز ۱۳۷ بستر ارزشمندی برای ارتباط مستقیم و بی‌واسطه شهروندان با بدنه مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه روزانه ۲ هزار تماس با مرکز ۱۳۷ گرفته می‌شود، گفت: تمامی این تماس‌ها با سعه صدر و خوش‌رویی تمام، پاسخگویی و مسائل و دغدغه‌های شهروندان شنیده می‌شود.

علیزاده با تقدیر و تشکر از پیگیری کامل تماس‌های مردمی، افزود: براساس گزارش دریافتی، نتیجه پیگیری دو سوم تماس‌ها به صورت پیامکی و یک سوم هم به صورت تلفنی داده می‌شود و همراه با توضیحات اقناعی است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: روابط عمومی و مرکز ۱۳۷، پیشانی کار مدیریت شهری است و امیدواریم این مسیر ارتباطی هرچه بیشتر، با قوت مضاعی اهداف خود را پیش ببرد و مشکلات و دغدغه‌های مردمی را به مدیران مربوطه منعکس کند و از سوی دیگر، عملکرد و اقدامات مدیریت شهری را نیز اطلاع‌رسانی نماید.

علیزاده با بیان اینکه تماس‌های مردمی بسیار متنوع بود و شامل موضوعاتی چون ساخت‌وسازها، رُفت و روب، پروژه‌های عمرانی، ترافیکی و نامگذاری معابر و غیره می‌شد، گفت: این موضوع نشان از تنوع خدماتی است که شهرداری هرروز به شهروندان ارائه می‌دهد.

وی افزود: این حجم از تماس‌های مردمی نشان از احساس مسئولیت شهروندان است و مسئولیت مدیریت شهری را هم مضاعف می‌کند.

علیزاده با تاکید بر اینکه دیدگاه‌ها و رضایت مردمی باید در اقدامات مدیریت شهری مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: یکی از گلایه‌های مردمی در تماس‌های امروز مربوط به نامگذاری معابر بود؛ شهرداری پیش از ارسال لایحه باید پیوست اجتماعی را در این خصوص تهیه کند تا رضایتمندی شهروندان را شاهد باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true