×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
وجود ۱۱۱ سامانه هوشمند در شهرداری مشهد

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسین حسامی در جلسه شورای عالی مشهد هوشمند با بیان اینکه شهرداری مشهد ‌پیشرو در هوشمندسازی و شهر الکترونیک است، اظهارکرد: هوشمندسازی از دوره دوم مدیریت شهری مشهد به عنوان پایلوت در مشهد آغاز و تاکنون اتفاقات خوبی رقم خورده و شهرداری حرف های خوبی برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰ خدمت در قالب ۴۵ برنامه در شهرداری انجام می شود که باید فرآیندها و خدمات احصا و الکترونیک‌سازی شود،‌ گفت: البته هوشمندسازی متفاوت از الکترونیکی‌سازی است و برای شهر هوشمند باید شهروند، مدیران و کاربران هوشمند داشته باشیم.

حسامی افزود: ۱۱۱ سامانه در شهرداری وجود دارد و با ایجاد پنجره واحد، فرایند موازی کم و فرم‌های مازاد استانداردسازی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: ما باید به صورت زیربنایی و مبنایی عمل کنیم؛ سیستم یکپارچه شهرسازی در مشهد برای اولین بار ایجاد و سپس تهران آن را عملیاتی کرد.

حسامی گفت: باید برخی خدمات را به صورت خلاقانه انجام دهیم و به سمت ایجاد خدمات جدید حرکت کنیم؛ همچنین گاهی خدمات الکترونیک است اما حلقه مفقوده بین دو عملکرد وجود دارد که باید برطرف شود.

وی با بیان اینکه برای استفاده از حمل و نقل مشهد، شهروندان و زائران باید بتوانند از تمامی روش‌ها استفاده کنند و نباید محدود به یک روش باشیم، افزود: همچنین باید به سمتی حرکت کنیم که اقدامات در تمامی کلان شهرها مشترک باشد به این معنا که از من کارت مشهد بتوان در شهرهای دیگر نیز استفاده کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true