×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز تولید انبوه خودروی«شاهین» /خودروی جدید شاسی بلند« آریا» نیمه اول سال آینده روانه بازار می‌شود

به گزارش «چشم شهر»، سیدجواد سلیمانی همزمان با بازدید از خط تولید نخستین محصول پلتفرم SP100 سایپا اظهار کرد: تیراژ تولید روزانه شاهین در این خط تولید از ۵ دستگاه آغاز و به مرور افزايش پيدا خواهد كرد.

مدیرعامل سایپاخبر داد:آغاز تولید انبوه خودروی

سلیمانی ادامه داد: همزمان با آغاز تولید انبوه این محصول جدید، خودروهای ثبت نامی مشتریان را در زمان مقرر تحویل خواهیم داد.

 

 

وی به طی شدن مراحل نهائی صدور مجوزهای لازم برای ورود شاهین به بازار نیز اشاره کرد و افزود: مجوزهاي مربوط به شماره گذاري در مسير انجام اداري آن است و اميدواريم تا پایان اين ماه مجوزهای لازم به ما داده شود.

 

 

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در تشریح وضعیت کیفی خودرو شاهین نیز گفت: از نظر کیفی، برنامه‌ريزي های جامع و متعددی انجام شده و اگر بخواهیم آن را با خودروهای دیگر مقایسه کنیم، می توان گفت که شاهین سایپا در مقايسه با خودروهایی مثل L90 و سراتو، قابلیت رقابت کیفی دارد.

 

 

سلیمانی افزود: از نظر نمرات منفي كه در ارزیابی کیفی خودروها در نظر گرفته می شود، شاهین سایپا در برخی شاخص‌ها نسبت به سراتو شرایط بهتری دارد. از این رو، اميدواريم كه يك محصول با كيفيت را تقديم مشتريان كنيم.

مدیرعامل سایپاخبر داد:آغاز تولید انبوه خودروی

مدیرعامل سایپا در پایان در خصوص فاز توسعه اي محصولات پلتفرم SP100 نیز گفت: برنامه ریزی شده که محصول کراس‌اوور این پلتفرم که «آریا» نام دارد در نیمه نخست سال آینده تولید و وارد بازار شود، ضمن اینکه شاهين اتومات نیز در مرحله نمونه‌سازی است و كاليبراسيون آن در حال انجام است.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true