×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
توزیع عادلانه کالاهای اساسی شب عید توسط شرکت به‌پخش/ برنج دولتی در بازار عرضه می‌شود

به گزارش «چشم شهر»، امین خسروی، مدیرعامل هلدینگ به‌پخش سه‌شنبه دهم اسفندماه ۱۴۰۰ از شعبه به‌پخش در گناباد دیدار کرد.

خسروی در گفت و‌گو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم با اشاره به سابقه مجموعه به‌پخش گفت: شرکت به‌پخش تنها پخش دولتی است که با سابقه ۶۰ سال فعالیت، رسالت توزیع عمومی و عادلانه ارزاق مصرفی و کالاهای اساسی را در سراسر ایران بر عهده دارد.

وی با اشاره به عرضه برنج دولتی توسط شرکت به‌پخش گفت: هلدینگ به‌پخش در راستای اجرای طرح‌های تنظیم بازار که با هدف ایجاد ثبات قیمت‌ها و حفظ آرامش بازار صورت می‌گیرد، ۴ هزار تُن برنج در انواع هندی و تایلندی از روز گذشته در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت.

مدیرعامل هلدینگ به‌پخش ادامه داد: کالاهای یاد شده برای عرضه در سطح کشور تخصیص داده شده و در اختیار شعب استانی به‌پخش قرار گرفته تا از طریق شبکه‌های سراسری نسبت به توزیع برای مصرف کنندگان اقدام شود.

خسروی با اشاره به عرضه محصولات دیگر این مجموعه اظهار کرد: شرکت به‌پخش با در اختیار داشتن زیرساخت‌های لازم در ۳۰ استان کشور، هم‌اکنون محصولات شوینده، بهداشتی و غذایی را نیز به‌صورت مویرگی توزیع می‌کند و امیدواریم با اضافه شدن برنج تنظیم بازار به سبد این شرکت بتوانیم هم‌وطنان عزیزمان را در امکان خرید کالاهای اساسی شب عید و ماه رمضان بهره‌مند کنیم.
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true