×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
شمیم بهار در نمایشگاه گل و گیاه مشهد/ قفل دوساله کرونایی شکست

به گزارش «چشم شهر» سال‌های پس از شیوع و همه‌گیری کرونا برای همه مردم ایران به سختی گذشت، بسیاری از هموطنان و همشهریانمان در دوران کرونا با فقدان، مشکلات روحی و عدم حضور در اجتماع‌ها را تجربه کردند؛ به تعبیری بازگشت به زندگی پیش از کرونا برای همگان به آرزویی مبدل شده بود که واکسیناسیون گسترده و به تبع آن کاهش آمار مبتلایان، بر بارقه‌های امید زندگی سالم و شاداب افزود.

یکی از اقدامات خوبی که برای همشهریان ساکن در مشهد فراهم آمده، نمایشگاه گل‌و‌گیاه و باغبانی است که پس از دو سال از همه گیری کرونا، برگزار شده است؛ نمایشگاهی که از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۳۰ خرداد ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برپا شده و در تلاش است فضایی متنوع و مفرح برای ههمشریان فراهم آورد.

در این نمایشگاه ۵۵۲ مشارکت‌کننده حضور دارند تا بتوانند با عرضه بهترین و متنوع‌ترین گل‌ها و گیاهان، بستری برای فضای بهاری و با طراوت ایجاد کنند.

*حس خوب یک حضور 

این نمایشگاه با گذشت دو روز از فعالت خود، با استقبال پرشور مردم همراه شده است، با توجه به اینکه مبلغ گل‌ها و گیاهان عرضه شده در این نمایشگاه رقابتی بوده و نسبت به سایر مراکز عرضه گل در سطح شهر پایین‌تر است، با استقبال بی نظیر و همراهی پرشور مردم مواجه گردید.

بنا به درخواست و مطالبه به حق همشهریان مبنی بر ایجاد نمایشگاه گل و گیاه، شورای شهر مشهدمقدس این اقدام را در دستور کار خود قرار داد و تاکنون بازخوردهای مثبتی نسبت به برگزاری آن و ادامه‌دار بودن این نمایشگاه‌ها، به دست آمده است.فضاسازی‌های بسیار زیبا، گل آرایی، نصب المان در این نمایشگاه موجب شده است که اقبال مراجعان به این نمایشگاه تنها به بانوان محدود نشود، بلکه تمامی اعضای خانواده در هر سنی، به حضور در این نمایشگاه رغبت پیدا کرده‌اند.

فضای بهاری و گل آرایی در بستری مهیا شد تا مردم مشهد فارغ از مسائلی که در طول روز با آن مواجه هستند، به آرامش روانی با قرار گرفتن در نمایشگاه و گلستان فراهم آمده، دست پیدا کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true