×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
گزارش‌ها درباره تصاحب یک نفتکش در مجاورت سواحل یمن

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» شرکت امنیت دریایی «امبری»، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، خبر داد افرادی ناشناس از یک نفتکش در مجاورت سواحل یمن بالا رفته‌اند.

 خبرگزاری فرانسه به نقل از شرکت امبری گزارش داد این نفتکش که «سنترال پارک» نام داشته و متعلق به یک اسرائیلی و تحت مدیریت یک شرکت انگلیسی بوده، در مجاورت سواحل یمن مورد هجوم قرار گرفته است.

براساس این گزارش، این نفتکش از مراکش به سمت کانال سوئز در حرکت بوده است.گفته می‌شود که تعدادی افراد ناشناس با لباس نظامی وارد عرشه این نفتکش شده‌اند.

شرکت امبری می‌گوید یک ناو دریایی آمریکایی وارد عمل شده و یک کشتی دیگر نیز به محل حادثه نزدیک بوده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که هیچ کشوری تا این لحظه اخبار منتشرشده را تایید نکرده و هیچ طرفی مسئولیت این عملیات را برعهده نگرفته است.

ارتش یمن تا این لحظه بیانیه‌ای در این خصوص صادر نکرده و گزارش‌های منتشرشده را رد یا تایید کرده است. با این حال، نیروهای مسلح یمن پیشتر هشدار داده بودند که در حمایت از مردم فلسطین، در صورت رویت هر شناور اسرائیلی، آن را هدف حمله قرار خواهند داد.

نیروی دریایی یمن پیشتر کشتی اسرائیلی «گلکسی لیدر» را در مجاورت سواحل یمن تحت کنترل خود درآورد و آن را به سواحل این کشور هدایت کرد. ارتش یمن همچنین اخیرا مسئولیت حمله به کشتی اسرائیلی «زیم» در دریای مکران را برعهده گرفت.

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true