×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
۸ کلان پروژه شهری برای سال ۱۴۰۳ تعریف شده است

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مجید نژادحسین در جلسه‌ای که با حضور معاونان شهرداری به منظور ارائه پروژه‌های عمرانی پیش‌بینی شده در سال آینده برگزار شده بود، اظهارکرد: در ابتدا باید از اهتمام ویژه شهرداری، به ویژه معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری برای کلنگ‌زنی حدود ۴ هزار میلیاردتومان پروژه عمرانی طی روزهای اخیر، تقدیر و تشکر نمود.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی ارائه شده برای سال ۱۴۰۳، گفت: فهرست پروژه‌ها چندین برابر فهرست کنونی بوده ولی پروژه‌های فاقد مطالعه و پروژه‌هایی که معطل تملک بوده، حذف شده‌ و در ردیف پروژه‌های مطالعاتی و تملکی سال‌های آتی قرار گرفته‌اند.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: این رویکرد نشان می‌دهد که در سال ۱۴۰۳ به دنبال تحقق یک برنامه اجرایی و عملیاتی هستیم که قابلیت تحقق داشته باشد.

نژادحسین با بیان اینکه در سال آینده به دنبال توسعه متوازن و عدالت‌محور شهر هستیم، تصریح کرد: در برنامه سال ۱۴۰۳، شهرداری مشهد ۸ کلان پروژه عمرانی و حمل‌ونقلی را تعریف کرده که اهتمام جدی ما، تحقق کامل و مطابق با برنامه زمان‌بندی آنهاست.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true