×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تعریض پل دهرود؛ گره ترافیکی چند‌ده ساله‌ای که باز شد

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، سیدابراهیم علیزاده در گفتگویی با بیان اینکه توجه به اولویت‌های مردمی، رویکرد شاخص و نگاه غالب شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره است، اظهارکرد: برهمین اساس، خواست و مطالبه‌ مردمی را در راس سیاست‌گذاری‌ها و ریل‌گذاری‌های شورای شهر برای شهرداری قرار داده‌ایم.

وی گفت: مصداق بارز این رویکرد و نگاه، تعریف و اجرای پروژه‌های زودبازده در محلات هدف بازآفرینی و حاشیه شهر است که سطح کمی و کیفی خدمات را طی دو سال اخیر در این محلات افزایش محسوسی داده و رضایتمندی خوبی را فراهم کرده است.

علیزاده در ادامه به پروژه تعریض پل دهرود اشاره کرد و افزود: در نشست‌های مردمی و بازدیدهای میدانی سطح شهر، یکی از مطالبات اصلی شهروندان، به ویژه ساکنان محدوده جاده سیمان و بلوار رسالت و شهرک‌های قرقی و مهرگان، اجرای عملیات عمرانی تعریض پل دهرود بود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد تصریح کرد: اهالی روستاهای واقع در این مسیر نیز همیشه از ترافیک سنگین وسایل نقلیه بخاطر عرض کم این پل گلایه داشتند و از آن به عنوان یک گره ترافیکی با سابقه چندده‌ساله یاد می‌کردند که عزمی برای اصلاح آن وجود نداشته است.

علیزاده گفت: سرانجام شورای ششم و مدیریت شهری با نگاه ویژه‌ای که به مناطق کم‌‎برخوردار داشته، قدم در میدان گذاشت و با وجود اینکه این پروژه فراتر از محدوده شهر مشهد واقع شده بود، عملیات تعریض پل دهرود را کلید زد.

نایب رئیس کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: بسیار خرسندیم که این پروژه امروز مراحل پایانی خود را پشت سر می‌گذارد و براساس بازدید میدانی صورت گرفته و گزارش‌های دریافتی از شهرداری، عید سعید فطر به بهره‌برداری خواهد رسید.

علیزاده تصریح کرد: برای خود هیچ شانی جز خدمت‌گذاری و خادمی مردم قائل نیستیم و در راه پاسخگویی به مطالبات و نیازهای آنها، از هیچ تلاش و اهتمامی فروگذار نخواهیم کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true