×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برپایی بیش از ۱۰۰۰ هیئت مذهبی در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش «چشم شهر» به نقل از تسنیم، سیدمهدی طباطبایی در نشستی خبری اظهار داشت: محرم امسال با سال‌های گذشته فرق می‌کند، اما اصل بر برگزاری مراسم است که به شکلی مطلوب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

 

به گفته طباطبایی، در خراسان رضوی بیش از ۱۰۰۰ هیئت مذهبی قرار است مراسم عزاداری را در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنند که این عدد در چند روز آینده افزایش پیدا خواهد کرد.

 

وی از ۴۵۰ هیئت مذهبی در مشهد خبر داد که مجوز برگزاری مراسم عزاداری را دریافت کرده‌اند.

 

طباطبایی افزود: انتظار داریم همه دستگاه‌ها به‌ویژه دستگاه‌های فرهنگی شهر به برگزاری مراسم عزاداری در مشهد کمک کنند. انتظار ما از آموزش‌وپروش بیشتر است.

 

وی بیان کرد: همکاری‌نکردن برخی مدارس گله‌مندی هیئت‌های مذهبی را در پی داشته است که امیدواریم این مسئله امروز و فردا حل و برگزاری مراسم در فضای مدارس تسهیل شود.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی خراسان رضوی همچنین از نظارت بر فعالیت هیئت‌های مذهبی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شورای هماهنگی هیئت‌های مذهبی استان خبر داد و افزود: بر این اساس۲۰۰ نیروی انتظامات با لباس‌های یک‌شکل بر مراسم عزاداری در مشهد نظارت می‌کنند.

 

طباطبایی بیان کرد: این نیروهای نظارتی در مناطق مختلف شهر پراکنده می‌شوند تا بتوانند بر کار همه هیئت‌های مذهبی نظارت کنند.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true