×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آغاز ثبت نام رشته های بدون آزمون کارشناسی ارشد از ۲۵ آذر

به گزارش «چشم شهر»، فاطمه زرین آمیزی اظهار کرد: براساس مصوبات جلسه پانزدهم و جلسه شانزدهم شورای سنجش و پذیرش در دوره های تحصیلات تکمیلی و اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مرحله ثبت نام پذیرش با سوابق تحصیلی ( معدل) کارشنی ارشد ناپیوسته سال ۹۹(صرفا در همین سال انجام می شود) از ۲۵ آذرماه، برای تمام زیر نظام ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی به صورت متمرکز و توسط سازمان سنجش انجام می گیرد.

 

 

وی در ادامه تصریح کرد: در رشته‌محل‌هایی که ظرفیت آنها از طریق آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی تکمیل نشده و فاقد انتخاب رشته کننده باشند، پذیرش براساس سوابق تحصیلی (معدل تراز شده کارشناسی) به صورت متمرکز صورت گیرد.

 

 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد:همچنین اطلاعات رشته ها از دانشگاه ها در حال جمع آوری است و تنها رشته محل هایی در این مرحله پذیرش قرار می گیرند که فاقد انتخاب رشته کننده  باشد و تعداد افراد ثبت نامی آن کمتر از ظرفیت مجاز آن باشد. اعلام درخواست پذیرش رشته محل در این مرحله توسط دانشگاه پذیرنده انجام میگیرد.

 

 

زرین آمیزی گفت:شروع به تحصیل این داوطلبان از بهمن ماه خواهد بود.

 

 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از روز سه شنبه ۲۵ آذر از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد و ثبت نام از متقاضیان نیز تا روز یکشنبه ۳۰ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true