×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
 مسابقه کتابخوانی «ماه غریب من»؛ ۲۴۰ میلیون ریال جایزه برای ۸۹ برگزیده

به گزارش «چشم شهر» به نقل از روابط عمومی به‌نشر، حسین سعیدی گفت: مسابقه کتابخوانی «ماه غریب من» از میلاد تا شهادت حضرت رضا(ع) یعنی دهه کرامت تا دهه پایانی ماه صفر (تیر تا مهر ۱۴۰۰) به عنوان دهمین پویش مطالعاتی انتشارات آستان قدس رضوی از سال ۹۵ تاکنون آغاز شده است.
 وی هدف از برگزاری این پویش مطالعاتی را ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر مردم با سیره و فرهنگ رضوی عنوان کرد و افزود: کتاب «ماه غریب من» از آثار رضوی به‌نشر نوشته مجید ملامحمدی، منبع این پویش مطالعاتی است که از سال ۸۵ تاکنون در ۱۱ نوبت با شمارگان ۴۵هزار و ۵۰۰ نسخه منتشر شده است.
 سعیدی با اشاره به اینکه کتاب «ماه غریب من» به بیان فضایل اخلاقی امام هشتم(ع) و سیره عملی و علمی ایشان در کنار وقایع زندگی آن حضرت برای نوجوانان و جوانان می‌پردازد، تصریح کرد: این اثر که با عنوان «قمری الغریب» توسط رحیم کثیر به زبان عربی ترجمه شده است، در چهار فصل تحت عناوین: «بهشت مدینه»، «هشتمین آسمان»، «سفر به سرزمین غربت» و «سرانجام تنهایی» داستان‌های کوتاه و زیبایی را با موضوعات مختلف از تولد، زندگی تا شهادت حضرت رضا(ع) روایت می‌کند که نوعی از شاعرانگی هم در بخشی از متن‌های این کتاب دیده می‌شود.
 وی ادامه داد: محتوای این کتاب روایتی داستانی و دلنشین از زندگی آفتاب مهربان مدینه و مرو است. قصه هایی از اخلاق، آداب همنشینی با مردم، دانش آسمانی، سخنان امید آفرین و زندگی ساز برای مخاطب نوجوان به بالا است.
 مدیرعامل انتشارات به‌نشر اظهار کرد: کتاب «ماه غریب من» همراه با کد منحصر به فرد شرکت در مسابقه با تخفیف ۲۰درصدی پشت جلد به مبلغ ۲۸ هزار تومان به فروش می‌رسد، علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند با مطالعه کتاب، پاسخ سوالات را همراه با کد قرعه کشی به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۲۰۹، پیامک کنند و از جوایز این دوره از مسابقات کتابخوانی به‌نشر از جمله یک جایزه ۸ میلیون تومانی برای یک نفر و ۸ جایزه یک میلیون تومانی برای هشت نفر و ۸۰ جایزه ۱۰۰ هزار تومانی بهره‌‌مند شوند.
 سعیدی یادآور شد: برای دسترسی آسان علاقه‌مندان به منبع مسابقه کتابخوانی «ماه غریب من»، کتاب به صورت گسترده در سطح کشور توزیع خواهد شد. افراد می توانند علاوه بر مراجعه به فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و سراسر کشور از طریق سایت www.behnashr.com با ارسال رایگان این کتاب ، سوالات و شیوه نامه شرکت در مسابقه را تهیه کنند.
 یادآور می شود پویش های مطالعاتی «دعبل و زلفا» ، «اوسنه ی گوهرشاد» ، «ریحانه ۱ و ۲ و ۳» ، «مهمان امام» ، «کرامت» ، «در هوای انقلاب» و «کوفته پزی» ۹ پویش مطالعاتی گذشته به نشر بوده است.
انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true