×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری سومین جلسه کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای شهر مشهد مقدس

به گزارش «چشم شهر»، کمیسیون ویژه بانوان و خانواده با حضور جمعی از مدیران شهری و فعالان حوزه بانوان و خانواده برگزار شد.

در نخستین دستور کار، گزارشی از مجموعه اقدامات “مجموعه مردمی مهربانو” توسط مدیر این مجموعه پیرامون اقدامات و نیازمندی‌های حاشیه شهر و منطقه توس ارائه شد.

فاطمه سلیمی، رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در این نشست اعلام کرد: یکی از برنامه‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس حمایت از تشکل‌های فرهنگی حوزه زنان است، اگرچه ردیف حمایت از تشکل‌های فرهنگی داریم ولی تاکنون حمایتی از آن‌ها صورت نپدیرفته است؛ در مرحله اول، برش بودجه بانوان ایجاد شده و امیدواریم این نگاه تسری پیدا کرده و شاهد اتفاق‌های مثبت در حوزه بانوان و خانواده در سطح شهر باشیم.

در دستور کار دوم نیز پیرامون برش بودجه در حوزه بانوان و خانواده تبادل نظر صورت پذیرفت.

حسن کریمدادی، عضو کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهار کرد: حفظ شان بانوان در مشاغل بایستی مورد تاکید قرار گیرد؛ در حوزه خدمات شهری و تولیدات خانگی، می‌توان بستری برای حمایت از آن‌ها فراهم کرد تا بنیان خانواده نیز تقویت گردد.

ایمان فرهمندی، عضو کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بیان کرد: ایجاد ایستگاه‌ها و پارکینگ‌های نگهداری از دوچرخه‌‌ها در بوستا‌ن‌های ویژه بانوان و رعایت حریم بانوان در استفاده از مینی‌بوس‌ها بایستی مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: سازمان‌ها و معاونت‌های شهرداری مکلف می‌شوند ظرف مدت یک هفته سیاست‌ها و اقدامات ویژه مختص حوزه بانوان و خانواده در سال ۱۴۰۱ را ارائه دهند.

سلیمی گفت: تجهیز، توسعه و کارویژه معاونت‌های شهرداری مشهد در حوزه بانوان و خانواده باید مشخص شود؛ شایسته است که در این راستا کارگروهی تشکیل و ایده‌ها مطرح گردد.

در دستور کار سوم نیز پیرامون ظرفیت‌های شهرداری مرتبط با حوزه‌های تقویت اقتصاد خرد و کلان شهری تبادل نظر صورت پذیرفت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true