×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
طلا در سراشیبی سقوط

به گزارش «چشم شهر» به نقل از ایسنا، هر اونس طلا با ۴.۵ درصد افزایش به ۱۹۲۴ دلار و ۵۰ سنت رسید و بهای هر اونس طلای آمریکا با ۰.۲۳ درصد افزایش به ۱۹۲۵ دلار و ۵۰ سنت رسید. این به‌روز رسانی قیمت در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه به وقت شرقی است.

این فلز گرانبها در روز سه شنبه ۱.۸ درصد سقوط کرد و به پایین‌ترین حد خود از ۲۸ فوریه رسید که ۱۸۸۹ دلار و ۴۵ سنت معامله شد.

روسیه قول داد که عملیات نظامی در اطراف کی‌یف و یک شهر دیگر را کاهش دهد، اما ایالات‌متحده هشدار داد که این تهدید پایان نیافته است، زیرا اوکراین پیشنهاد اتخاذ وضعیت بی طرف را به نشانه پیشرفت در مذاکرات رو در رو ارائه کرد.

شاخص دلار در جلسه قبل به پایین‌ترین حد بیش از یک هفته اخیر سقوط کرد و طلا را برای سایر دارندگان ارز ارزان کرد. بازدهی معیار ۱۰ ساله ایالات‌متحده نیز از بالاترین حد در سه سال گذشته کاهش یافت و بازدهی پایین‌تر، هزینه فرصت نگهداری شمش بدون بازده را کاهش داد.

دارایی‌های بزرگ‌ترین صندوق قابل معامله با پشتوانه طلا در جهان، روز سه‌شنبه با ۰.۲ درصد کاهش به ۱۰۹۱.۴۴ تن رسید.

وزارت دارایی ژاپن اعلام کرد: ژاپن در واکنش به تجاوزات این کشور به اوکراین، ارسال طلا به روسیه را ممنوع خواهد کرد.

به گزارش رویترز، در بازار فلزات ارزشمند دیگر، هر اونس نقره با ۰.۲ درصد کاهش به ۲۴.۷۱ دلار رسید و پلاتین با ۰.۱ درصد افزایش به ۹۸۳ دلار و ۹۵ سنت رسید.

پالادیوم ۰.۴ درصد افزایش یافت و به ۲۱۵۷ دلار و ۷۲ سنت رسید و در آخرین جلسه به ۲۰۳۲.۹۷ دلار به پایین‌ترین حد بیش از دو ماه اخیر رسید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true