×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
خدمت‌رسانی شبانه‌روزی، وجه مشترک مدیریت شهری و نیروی انتظامی

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، حسن موحدیان در آغاز پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ضمن تبریک میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع)، اظهارکرد: رسول اکرم، رسول مهربانی، مودت، رحمت و وحدت است؛ این روز‌ها بیش از گذشته نیازمند فکر و اندیشه وحدت هستیم.

وی با اشاره به هفته وحدت که به مناسبت سالروز شهادت دو سردار رشید اسلام در سیستان و بلوچستان، نامگذاری شده، گفت: امروز استکبار جهانی و در راس آن، آمریکای جنایتکار و غرب به دنبال اختلاف‌افکنی بین شیعه و اهل سنت هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به حضور فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این جلسه علنی، تصریح کرد: خدمت‌رسانی ۲۴ ساعته، وجه مشترک فعالیت شهرداری و نیروی انتظامی است؛ مدیریت شهری برای رفاه شهروندان تلاش می‌کند و نیروی انتظامی برای امنیت و آسایش.

موحدیان درخصوص اعتراضات و اغتشاشات اخیر نیز گفت: برخی از افراد حاضر در این اغتشاشات از قانون سرپیچی می‌‎کنند که با آنها هیچگونه صحبتی نداریم و باید در مقابل قانون سر تعظیم فرود آورند؛ ولی به جوانان و نوجوانان حاضر در این تجمعات توصیه می‌کنیم به آنچه انجام می‌دهند، توجه داشته باشند و بدانند اغتشاشات از سوی افرادی چون ترامپ و آمریکا حمایت می‌شود که گسترده‌ترین تحریم‌ها را برای این ملت وضع کرده‌اند و حتی تامین داروی بیماران را با مشکل روبرو کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با گرامیداشت ۲۰ مهرماه، روز بزرگداشت حافظ شیرازی، افزود: در ادبیات ایران، کمتر شاعری همچون حافظ توانسته بخت و اقبال بلندی بین عموم مردم پیدا کند؛ حافظ شیرازی، همیشه در حافظه ماست و شاعری برای تمام زمان‌ها.

موحدیان با تسلیت رحلت شاعر و پیرغلام اهل‌بیت، مرحوم «سیدرضا موید»، تصریح کرد: نقش این شاعر آیینی در گرامیداشت و بزرگداشت اهل بیت(ع)، به ویژه انقلاب اسلامی، کاملا روشن است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true