×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بهره‌گیری از ظرفیت فرهنگی برای تبیین مظلومیت نیروی انتظامی

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، سردار محمدکاظم تقوی، فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس حضور داشت، ضمن تبریک اعیاد پیش رو، اظهارکرد: هدف نیروی انتظامی و شهرداری در عرصه خدمت به مردم مشترک بوده و به دنبال آرامش عمومی هستیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تبعاتی که این ویروس منحوس در سطح جامعه داشت، گفت: پس از شیوع کرونا مردم را به استفاده از حمل‌ونقل شخصی دعوت کردیم چراکه دغدغه سلامتی آنها را داشتیم؛ حتی در برخی مواقع مجبور شدیم خدمت‌رسانی حمل‌ونقل عمومی را متوقف کنیم و محدودیت‌هایی را اعمال نماییم.

وی با بیان اینکه به منظور جلوگیری از تجمع افراد در مراکز نگهداری معتادان متجاهر، روند ساماندهی این افراد با تعلل صورت گرفت، تصریح کرد: از مدیریت شهری مشهد مقدس تقاضا داریم در این کار انسان‌دوستانه، رویکرد حمایتی داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با بیان اینکه در موضوع امنیت برای مناسبت‌های مختلف تلاش کردیم، گفت: دشمن هجمه وسیعی علیه نظام شروع کرده، با تمام توان پای کار آمده و از همه ظرفیت‌های خود استفاده کرده است؛ معاندان، مخالفان، منافقین و سلطنت‌طلبان و … همه منسجم شده‌اند تا اتفاقاتی را در داخل کشور رقم بزنند.

سردار تقوی افزود: در فضای رسانه‌ای تصور فتح ایران اسلامی را می‌کردند ولی در عمل هیچ اتفاقی نیفتاد؛ بر این موج نیز تعدادی جوان و نوجوان که تکلیفی برای مسائل سیاسی نداشتند، سوار شدند.

سردار تقوی با تاکید بر اینکه به عنوان سربازان ولایت، در مسیر تامین امنیت مردم هستیم، گفت: در اتفاقات اخیر، هرچه آسیب بوده، متوجه نیروهای انتظامی شده و خوشبختانه مردم کمترین آسیب را دیده‌اند؛ از این حوادث کوچک متاسف و متاثر هستیم و امیدواریم همین اندک‌ها هم نباشد.

وی در ادامه با بیان اینکه طی یک سال گذشته در موضوعات مختلفی با مدیریت شهری، بحث و تبادل نظر داشته‌ایم، گفت: یکی از آنها ورودی شهر مشهد مقدس در محور جنوبی بود؛ تصمیم جدی برای حذف عوارضی اتخاذ شد که تسهیل تردد عموم زائران و مجاوران، به ویژه در ایام پایانی ماه صفر را به ارمغان آورد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: ده‌ها پروژه تاکنون به صورت مشترک مرور شده و در دستورکار قرار گرفته است؛ از حمایت‌های شورای شهر در خصوص مسائل امنیتی و ترافیکی و انتظامی مشهد مقدس کمال تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم در ادامه مسیر نیز یاری‌رسان ما باشند.

سردار تقوی تصریح کرد: دشمن نوک پیکان را فراجا قرار داده و به دنبال تخریب اقتدار نیروی انتظامی است؛ امیدواریم در سایه این حمایت‌ها بتوانیم عکس این سیاست دشمن را رقم بزنیم و تلاش کنیم نیروی انتظامی در ادامه ماموریت خود بیش از گذشته توفیق داشته باشد.

وی از مدیریت شهری مشهد مقدس خواست تا در مسیر تبیین مظلومیت نیروی انتظامی و شهدای فراجا، از حیث فرهنگی گام بردارد.

سردار تقوی افزود: یکی از نکات حائز اهمیت از باب امنیت و تسهیل ترافیکی، توسعه شهر الکترونیک است که باید مورد توجه جدی مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true