×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری مراسم شکرانه خدمت به منظور تقدیر از فعالان دوام ثامن

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» سرپرست گروه پدافند غیرعامل و پیشگیری از بحران شهرداری مشهد گفت: مراسم شکرانه خدمت روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه برگزار می‌شود که در این مراسم از فعالان گروه دوام ثامن که در سال ۱۴۰۱ به صورت داوطلبانه فعالیت‌ و خدمت به زایرین و مجاورین امام مهربانی‌ها را انجام دادند، تقدیر خواهد شد.

حسن کلیدری در گفت‌وگویی پیرامون برگزاری مراسم “شکرانه خدمت” به منظور تقدیر از فعالان دوام ثامن اظهار کرد: گروه دوام ثامن، داوطلبان واکنش اضطراری محلات هستند که به صورت داوطلبانه در حوزه ایمنی و مدیریت بحران فعالیت دارند.

وی بیان کرد: در مراسم شکرانه خدمت که روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه در هتل خورشید تابان مشهد برگزار می‌شود، از فعالان گروه دوام ثامن که در سال ۱۴۰۱ به صورت داوطلبانه در پویش‌ها و مانورها حضور داشتند و با سازمان‌هایی همچون تاکسیرانی، مدیریت پسماند، هلال احمر و اداره کل میراث فرهنگی درخدمت به زایرین در دهه آخرصفر و استقبال از بهار همکاری کردند، تقدیر خواهد شد.

کلیدری گفت: در این مراسم از سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، امیر نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و مسئولان استانی و شهری برای حضور و ایراد سخنرانی دعوت به عمل آمده است.

سرپرست گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری مشهد افزود: سال گذشته چهارمین دوره مسابقات عملیاتی دوام ثامن برگزار شد که در مراسم شکرانه خدمت، اهدای کاپ به برندگان این مسابقات را نیز خواهیم داشت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true