×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
پیشرفت کلان‌پروژه ها، در گروِ حمایت مدیران ارشد استان

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» موسی الرضا حاجی بگلو در حاشیه بازدید مدیران ارشد استان همچون رئیس کل دادگستری خراسان رضوی، معاون دادگستری استان، دادستان مشهد، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مشهد مقدس، اظهار کرد: بازدید مدیران ارشد استان از پروژه های کلانِ شهری، خصوصا پروژه قطارشهری، می‌تواند بسیاری از موانع مالی و قانونی که مدیریت شهری در روند اجرای پروژه ها با آن روبروست را مرتفع کند.

وی افزود: این گونه بازدیدها همچنین می‌تواند بر روند و سرعت پیشرفت پروژه های شهری تاثیر به سزایی بگذارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین و پرهزینه ترین پروژه های شهرداری مشهد مقدس در حال حاضر، پروژه قطار شهری است اما این کلان پروژه به دلیل زیرزمینی بودن برای مردم قابل رویت نیست و شاید مورد توجه مردم قرار نگیرد و احساس شود در شهر پروژه ای اجرا نمی‌شود.

حاجی بگلو بیان کرد: قطار شهری پروژه ای بسیار پرهزینه و زمان‌بر است اما نگاه ما در مدیریت شهری بلند مدت و توسعه زیرساخت‌ها و خطوط قطار شهری از اولویت‌های اصلی ما در شورای ششم است.

وی گفت: مشهد مقدس با حضور سالانه ۳۰ میلیون زائر، نیازمند توسعه زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل عمومی خصوصا قطار شهری است و این موضوع یکی از دغدغه های اصلی مدیریت شهری در این دوره است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: تا کنون در خصوص میزان پیشرفت پروژه های شهری و قطار شهری، اطلاع‌رسانی مناسب انجام نشده و تمهید ما در این رابطه، افزایش بودجه مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس است تا بتوان به طور شایسته، شهروندان مشهد مقدس را از میزان پیشرفت پروژه ها مطلع کرد.

حاجی بگلو تصریح کرد: در رابطه با اطلاع‌رسانی در مورد پروژه های شهری، اخیرا اقدامات ارزشمندی از جمله برگزاری تور بازدید اصحاب رسانه از پروژه های شهری انجام شده است و با ادامه و تقویت چنین اقداماتی می‌توان اطلاع‌رسانی در این زمینه را گسترده‌تر کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true