×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
زیارت توام با معرفت مدنظر قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» حجت‌الاسلام حسن منصوریان در آغاز جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، با اشاره به راهپیمایی بزرگ «جاماندگان اربعین»، اظهارکرد: از زحمات و برنامه‌ریزی‌های سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس برای برگزاری این حرکت عظیم، کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی گفت: انسجام و همگرایی بین تمام دستگاه‌ها در این راهپیمایی باشکوه، مثال‌زدنی بود و دستگاه‌های مختلف پای‌کار بودند.

حجت‌الاسلام منصوریان با بیان اینکه استقبال بی‌نظیر و باورنکردنی مردم را شاهد بودیم، افزود: از مشارکت مرکز رسیدگی به امور مساجد، موکب‌ها و مسجد‌های مختلف که در برپایی این تجمع مشارکت داشتند، نیز تقدیر می‌کنم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به پیش رو بودن ایام شهادت امام‌رضا(ع)، تصریح کرد: سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری باید در ویژه‌برنامه‌های این ایام، توجه ویژه‌ای به مباحث فرهنگی و معرفتی داشته باشد.

حجت‌الاسلام منصوریان گفت: تمرکز صرف بر فعالیت‌های خدمت‌رسانی نباید داشته باشیم و بسته کاملی از برنامه‌ها را مدنظر قرار دهیم که زیارت توام با معرفت را به ارمغان آورد.

وی در پایان از اکران‌های سطح شهر که به سمت مباحث معرفتی رفته و از روایات و موضوعات اجتماعی و فرهنگی در آن بهره گرفته می‌شود، تقدیر می‌کنیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true