true
به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، هاشم دائمی در حاشیه حضور در مرکز ارتباطات مردمی ١٣٧ شهرداری و پاسخگویی به تماسهای دریافتی از شهروندان، اظهارکرد: تعداد بالای تماسهای مردم با مرکز ۱۳۷ نشان از ارتباط و اعتماد آنها نسبت به این مجموعه و شهرداری است؛ ۱۳۷ جایگاه شایسته و قدرتمندی را پیدا کرده و توانسته اعتماد عمومی را جلب نماید.
وی با بیان اینکه بخشی از این جلب اعتماد، ثمره پیگیری درخواستهای مردمی است، گفت: اگر این پیگیری مجدانه صورت نگیرد، شهروند ناامید شده و تماس بعدی با این مرکز نخواهد داشت؛ تماسهای شهروندان نشان از تعلق خاطر آنها نسبت به مجموعه مدیریت شهری و مرکز ۱۳۷ است.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: برنامهریزی و سیاستگذاریهای مدیریت شهری میتواند براساس نوع درخواستهای مردمی باشد که در این مرکز ثبت میشود؛ این موضوع را مدنظر قرار خواهیم داد تا خواست و مطالبه مردم در کوتاهترین زمان ممکن محقق گردد.
دائمی ارتباط دوسویه بین مردم و مرکز ۱۳۷ را موجب خیر و برکت برای مدیریت شهری دانست.
وی با تاکید بر لزوم معرفی دقیقتر و بهتر مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری به مردم، تصریح کرد: این شناساندن موجب میشود که سطح درخواستهای مردمی ارتقاء یابد و مردم در موضوعاتی عمیقتر با این مرکز ارتباط برقرار کنند.
دائمی گفت: بر این اساس، مردم میتوانند در تعریف پروژههای کلان شهری، مطالعات، سیاستگذاریها و برنامهریزیهای مدیریت شهری مشارکت داشته باشند.
false
true
true
true