×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
سیاست‌گذاری مدیریت شهری برپایه داده‌های مرکز ۱۳۷

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، هاشم دائمی در حاشیه حضور در مرکز ارتباطات مردمی ١٣٧ شهرداری و پاسخگویی به تماس‌های دریافتی از شهروندان، اظهارکرد: تعداد بالای تماس‌های مردم با مرکز ۱۳۷ نشان از ارتباط و اعتماد آنها نسبت به این مجموعه و شهرداری است؛ ۱۳۷ جایگاه شایسته و قدرتمندی را پیدا کرده و توانسته اعتماد عمومی را جلب نماید.

وی با بیان اینکه بخشی از این جلب اعتماد، ثمره پیگیری درخواست‌های مردمی است، گفت: اگر این پیگیری مجدانه صورت نگیرد، شهروند ناامید شده و تماس بعدی با این مرکز نخواهد داشت؛ تماس‌های شهروندان نشان از تعلق خاطر آنها نسبت به مجموعه مدیریت شهری و مرکز ۱۳۷ است.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری می‌تواند براساس نوع درخواست‌های مردمی باشد که در این مرکز ثبت می‌شود؛ این موضوع را مدنظر قرار خواهیم داد تا خواست و مطالبه مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن محقق گردد.

دائمی ارتباط دوسویه بین مردم و مرکز ۱۳۷ را موجب خیر و برکت برای مدیریت شهری دانست.

وی با تاکید بر لزوم معرفی دقیق‌تر و بهتر مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری به مردم، تصریح کرد: این شناساندن موجب می‌شود که سطح درخواست‌های مردمی ارتقاء یابد و مردم در موضوعاتی عمیق‌تر با این مرکز ارتباط برقرار کنند.

دائمی گفت: بر این اساس، مردم می‌توانند در تعریف پروژه‌های کلان شهری، مطالعات، سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری مشارکت داشته باشند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true