×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
انتشار لیست انتخاباتی؛ جبهه پایداری راهش را از دیگران جدا کرد +جزئیات

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از خبرآنلاین، سایت خبری رجانیوز وابسته به جبهه پایداری اعلام کرد: باوجود گمانه‌زنی‌ها پیرامون‌ اجماع شورای ائتلاف و جبهه پایداری اما همچنان وحدتی میان این دو جریان شکل نگرفته است. با این حال اما از شب گذشته برخی از چهره‌های رسانه‌ای با انتشار یک لیست مدعی شدند که شورای ائتلاف و جبهه پایداری به اجماع رسیده‌اند.

همچنان تلاش‌های این دو جریان برای رسیدن به اجماع ادامه دارد. با این حال اما در صورت عدم توافق جبهه پایداری با شورای ائتلاف، جبهه پایداری لیست جداگانه‌ای منتشر می‌کند. تاکنون ۲۵ نفر از اسامی این لیست مشخص شده که به شرح زیر است:

مرتضی آقاتهرانی/ سیدمحمود نبویان/ علی خضریان/ غلامحسین رضوانی/ زهره سادات لاجوردی/ زهره طبیب‌زاده/ فاطمه آلیا/ بتول نامجو/ رضا تقی‌پور انوری/ ابراهیم کارخانه/ مجتبی زارعی/ محمدهادی زاهدی وفا/ مهدی دهمرده/ عباسعلی رهبر/ سعید کرمی/ امیرحسین ثابتی/ اقبال شاکری/ محمدمهدی اسعدی/ سید محمدجواد ابطحی/ محمدحسین محترم/ محمدحسن شفق/ امیر محبی/ بیژن نوباوه/ محمود دهقانی/ حامد عطاری

پیش‌تر سخنگوی جبهه پایداری گمانه‌زنی‌هایی که پیرامون اجماع با شورای ائتلاف منتشر شده بود را تکذیب کرد. متقی‌فر در واکنش به انتشار لیست غیررسمی شورای ائتلاف و جبهه پایداری در تهران گفت که «گمانه‌زنی‌هایی درباره لیست جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شده که مورد تائید جبهه پایداری نیست».

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true