×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
المان‌های نوروزی از ۲۰ اسفندماه نصب می‌شود

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسین حسامی در گفتگویی با بیان اینکه مشهد مقدس خود را برای شانزدهمین دوره استقبال از بهار آماده می‌نماید، اظهارکرد: استقبال از بهار یک برند و نماد شاخص برای مشهدالرضا(ع) است و شورای ششم نیز پیوسته سعی داشته هرساله در جهت ارتقاء کمی و کیفی این رویداد فرهنگی و هنری گام بردارد.

وی گفت: استقبال از بهار، فرصتی برای بهره‌گیری مضاعف از فضای با نشاط و مفرح آغازین روزهای سال نو است؛ به ویژه که در کنار مجاوران، میزبان میلیون‌ها زائر نوروزی نیز هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: این رویداد امسال در قالب المان‌های موقت، تزئینات شهری، دیوارنگاری، جشنواره نور و هنرهای مردمی در فضای عمومی شهر و بوستان کوهسنگی اجرایی می‌شود.

حسامی با بیان اینکه فرآیند نصب آثار استقبال از بهار، بیستم لغایت ۲۷ اسفندماه انجام می‌گیرد، تصریح کرد: با توجه به تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان، رویکردهای محتوایی استقبال از بهار ۱۴۰۳، علاوه بر نوروز، امام‌رضا(ع) و ایثار و شهادت، شامل مضامین متناسب با ماه میهمانی خدا نیز هست.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true