×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رونمایی از گوشی گیمینگ ریلمی GT Neo

به گزارش «چشم شهر»، اوایل امسال شرکت ریلمی گوشی هوشمند Realme GT Neo را که مجهز به تراشه Dimensity 1200 بود، در کشور چین معرفی کرد. این گوشی در کشور هند نیز با نام جدید Realme X7 Max 5G راهی بازار شد. در این میان اطلاعات فاش شده ای که دیروز ظاهر شد نشان می دهد که این شرکت بر روی گوشی هوشمند جدیدی با نام Realme GT Neo2 کار می کند. به دنبال این نشت که تمام مشخصات و طراحی این گوشی را فاش می کرد، اکنون یک متخصص گرافیک پوستری را به اشتراک گذاشته است و ادعا می کند که این دستگاه ممکن است با نام تجاری Realme GT Neo Gaming به بازارهای جهانی وارد شود.

همانطور که در پوستر زیر نشان داده شده است، گوشی جدید Realme GT Neo Gaming قرار است به زودی با تراشه Snapdragon 870 و طراحی بازی عرضه می شود. به نظر می رسد این گوشی نیز به مانند گوشی های هوشمندی همچون Redmi K40 Gaming Edition و مدل تجاری POCO F3 GT و البته GT Neo Gaming، به نور RGB در واحد دوربین مجهز شده است. این دستگاه علاوه بر این مجهز به یک واحد دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی و یک جفت واحد فلش LED است.

رونمایی از گوشی گیمینگ ریلمی GT Neo

پوستر منتشر شده از گوشی Realme GT Neo Gaming

انتظار می رود گوشی هوشمند Realme GT Neo Gaming با دو پیکربندی متفاوت راهی بازار شود. نسخه اول از ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می برد و نسخه دوم نیز از ۱۲ گیگابایت رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی پشتیبانی کند. در مورد قیمت این دو نسخه نیز باید افزود که نسخه ۸ گیگابایت رم با قیمت ۴۹۹ دلار آمریکا عرضه خواهد شد و نسخه ۱۲ گیگابات رم نیز برچسب قیمت ۵۹۹ دلار آمریکا را برای خود حفظ خواهد کرد.

دیگر مشخصات گوشی Realme GT Neo Gaming

ما اکنون می دانیم که گوشی هوشمند مخصوص بازی Realme GT Neo Gaming به زودی وارد چین می شود زیرا توسط پایگاه دولتی TENAA چین تأیید شده است. این گوشی هوشمند با شماره مدل RMX3370 در پایگاه داده TENAA ظاهر شده است. در این لیست ذکر شده است که دستگاه دارای صفحه نمایش ۶٫۶۲ اینچی +AMOLED FHD با طراحی حفره دار برای دوربین سلفی و حسگر اثر انگشت در صفحه است. دوربین جلویی آن ۱۶ مگاپیکسل و واحد دوربین سه گانه عقب نیز شامل یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید ۱۱ از پیش نصب شده است.

رونمایی از گوشی گیمینگ ریلمی GT Neo

در چین، این گوشی ممکن است در انواع RAM مانند ۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت و نسخه های ذخیره سازی مانند ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت عرضه شود. Realme GT Neo Gaming از باتری دو سلولی ۲۴۶۵آمپر ساعتی پشتیبانی می کند که ممکن است ظرفیت ترکیبی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را ارائه دهد و همچنین ممکن است از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی کند. این گوشی هوشمند احتمالاً در رنگهای مشکی مانند Mirror Black ، Dream Blue و Super Orange در بازار داخلی چین عرضه می شود. ابعاد دستگاه ۱۶۲٫۹ در ۷۵٫۸ در ۸٫۶ میلی متر و وزن آن ۱۹۹٫۸ گرم است.

منبع: gizmochina

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true