×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
شورای ششم مفتخر به تقویت و اجرای پروژه‌های زیرساختی و زیربنایی است

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، ایمان فرهمندی در آیین بهره‌برداری از دسترسی اصلی ایستگاه مترو الندشت و سه پله اضطراری در خط دو، اظهارکرد: بسیار خرسندیم که اتفاق مهم دیگری را در خطوط ریلی مشهد، با همت شهرداری و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) شاهد هستیم.
وی گفت: همکاری شهرداری‌ مشهد و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) توسعه یافته و مشارکت با این مجموعه در پروژه خط انتقال پساب پرکندآباد را داریم‌ که نقش مهمی برای تأمین آب مورد نیاز فضای سبز دارد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: شورای ششم مفتخر است که تقویت زیرساخت‌های شهری را مجدانه دنبال کرده و احداث خطوط مترو و تصفیه‌خانه پرکندآباد مصداق بارز این گفته است‌.
فرهمندی با بیان اینکه برخی پروژه‌های عمرانی با اهمیت شهر مثل پل دهرود، پل شهید باهنر و تقاطع غیرهمسطح شهید میرزایی، چپگرد پیامبر اعظم(ص) و تقاطع ۴سطحی آزادگان را مجدانه دنبال کردیم تا به نتیجه برسد، تصریح کرد: از سوی دیگر پروژه‌هایی چون بوستان ۷۳ هکتاری کرامت، شبکه جداسازی آب شرب از آب خام، تقاطع انقلاب اسلامی و اتصال به نماز و چندین پروژه دیگر را هم کلنگ‌زنی کردیم.
وی گفت: با پشتیبانی شهرداری درصدد هستیم که پرونده حفاری خطوط مترو را در این دوره به پایان برسانیم و ایستگاه سلامت خط ۲ نیز سال آینده تکمیل و بهره‌برداری می‌شود‌؛
فرهمندی در پایان اظهارکرد: از همت شهرداری، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، آستان قدس رضوی و هر مجموعه‌ای که به سهم خود در جهت ارائه خدمات شایسته‌تر به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در تلاش است، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true