×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
ناگفته‌هایی از حمله تروریستی حرم رضوی از زبان مجروح حادثه/ ضارب مدام به من چاقو می‌زد/ دلتنگ دوستان شهیدم هستم

به گزارش «چشم شهر» به نقل از تسنیم، سومین نفر حادثه حرم مطهر رضوی روحانی میانسالی است که این روزها به دستور تولیت آستان قدس رضوی برای درمان وجراحی در بیمارستان رضوی مشهد بستری شده است.

طلبه جوانی که به گفته پزشکش جراحی‌های زیادی به قسمت‌های مختلف بدن این روحانی وارد شده است و به دلیل توانایی جسمی که دارد توانسته مقاومت کند تا ضربه به سینه‌اش وارد نشود اما ضربات متعددی بر کتف و پشت ودستان وی وارد شده و یکی از بهترین جراحان دست روز جمعه بیمار را تحت عمل جراحی قرار داد و حدود ۶ ساعت این عمل جراحی زمان برد و خوشبختانه انگشتان دست در حال  حرکت است و قرار است برای بار دوم نیز تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام پاکدامن درباره روز حادثه اظهار داشت: من نفر سوم بودم اول چاقو را از بالا آورد که بزند به شاهرگم که به کتفم خورد وقتی ضربه خوردم شروع به فرار کردم. حدود ۱۵ قدم به سمت آبخوری‌های حرم دویدم و دنبالم کرد. افتادم زمین و چند ضربه بسیار عمیق زد. سه ضربه به دست و به کتف دست چیم خورد. دوضربه هم به ران پا و  چون از خودم دفاع می‌کردم دست راستم نیز نمی‌دانم چند ضربه خورد. اما از انگشتان و مچ گرفته تا به ران دستم و عضله و پاندوم، رگ و عصب دست راستم آسیب دیده است.

وی افزود: متاسفانه رسانه‌های معاند از دوستان شهدای مدافع حرم ما که چندین سال شهید شدند به عنوان تشابه دست‌اندازی کردند و شایعه‌پراکنی کردند و این‌ها کارشان غبار آلود کردن و بهره‌وری و ایجاد تفرقه بین مردم است.

حجت الاسلام پاکدامن سومین مجروح حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی با بیان اینکه این روزها دلتنگ دوستان شهیدش است و گفت: جایی که حقشان بود و مقامی که خداوند متعال برایشان قرار داده بود و سهمشان بود را گرفتند دلتنگی من این است که ما قدرشان را ندانستیم.

انتهای پیام/

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true