×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اهتمام ویژه برای تعریض پل دهرود

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن منصوریان، در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی تعریض پل ده‌رود، با بیان اینکه ترافیک جاده سیمان مدت‌هاست که به مشکل اصلی مردم در این منطقه تبدیل شده و آن‌ها را کلافه کرده، اظهارکرد: افزایش جمعیت روستا‌های این مسیر در سال‌های اخیر و از همه مهم‌تر اضافه شدن شهرک مهرگان با بیش از ۵۰‌هزار نفر ساکن در این محدوده، باعث شد ظرفیت جاده‌سیمان اشباع شود و در ساعت‌های مختلف روز درگیر ترافیک‌های سنگین باشد.

وی گفت: به منظور تسهیل ترافیک و همچنین کاهش تصادفاتی که در این مسیر شاهد بودیم، تعریض پل دهرود، با وجود اینکه خارج از محدوده شهری است و شهرداری وظیفه‌ای در این خصوص ندارد، در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفت تا یکی از گره‌های مهم ترافیکی جاده سیمان حل شود.

عضو کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه شهرداری حدود ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه تخصیص داده است، افزود: تعریض این پل نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار بوده و لذا درخواست اعتباری از وزارت راه و شهرسازی برای ۴۰ میلیارد تومان باقی مانده داشتیم که با موافقت همراه شده است.

حجت‌الاسلام منصوریان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش و برنامه‌ریزی‌های موردنیاز، پل دهرود و بخشی از بولوار رسالت تعریض و مشکل مردم در این محدوده رفع شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true