×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
حمایت قاطع اعضای شورای اسلامی استان خراسان رضوی از سپاه

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی با محکوم کردن قطعنامه اخیر پارلمان سپاه برگرفته از قانون اساسی ایران استاتحادیه اروپا مبنی بر تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران قلب تپنده جمهوری اسلامی ایران است و برگرفته از تشکیلات مردمی و در راس آن قانون اساسی است.
دکتر موسی الرضا حاجی بگلو که امروز در یازدهمین اجلاس رسمی دوره ششم شورای اسلامی استان خراسان رضوی سخن می گفت، افزود: اعضای شورای اسلامی استان خراسان رضوی حمایت قطعی خود از سپاه پاسداران را اعلام کرده و قدردان زحمات آنان است.
رییس شورای اسلامی استان خراسان رضوی گفت: قطعا دشمن با اینگونه اقدامات و قطعنامه‌ ها نمی‌ تواند در مقابل کشورمان بایستد و ایران اسلامی قطعا پاسخ این افراد و کشورهای مزدور را خواهد داد.
حاجی بگلو با اشاره به ناآرامی های اخیر ادامه داد: دشمن در محاسبات خود اشتباه کرد و فکر کرد با دامن زدن بر اغتشاشات و ناآرامی‌ ها و اعلام اینکه این نظام کارش دیگر تمام است و امسال دیگر راهپیمایی ۲۲ بهمن را نخواهد دید، می‌ تواند پایه‌ های این نظام را سست کند و آن را از میان بردارد، در حالیکه این نظام و انقلاب هنوز پا برجاست و پا برجا نیز خواهد ماند.
وی تاکید کرد: بنابراین با توجه به موارد ذکر شده از اعضای شورای اسلامی استان خراسان رضوی می خواهیم مراسم‌۲۲ بهمن امسال را به صورت ویژه در شهرستان‌ های استان برگزار کنند و مردم را برای رقم زدن حماسه ای دیگر دعوت کنند.
یازدهمین اجلاس رسمی دوره ششم شورای اسلامی استان خراسان رضوی با حضور رییس و اعضای این شورا در مشهد برگزار شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true