×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تصمیمات سرپرست شهردار مورد احترام و حمایت شورای شهر است

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در مراسم معارفه سرپرست شهرداری مشهد مقدس با بیان اینکه یکی از مدیران با تجربه، خوشنام و با سابقه شهرداری امروز این سمت را عهده‌دار شده، اظهارکرد: شورای اسلامی شهر انتظاراتی دارد که این انتظارات باید برآورده شوند.

حاجی‌بگلو با بیان اینکه شرایط فعلی شهر، شرایط مطلوبی نیست و نیازمند تلاش و فعالیت بیشتر هستیم، گفت: باید دست به دست هم دهیم تا اتفاقات بهتری شکل گیرد و اتفاقات مثبت و امیدبخشی در سطح شهر از مدیریت شهری شاهد باشیم.

وی افزود: سرپرست شهرداری، تمامی اختیارات شهردار را داراست و تصمیماتی که اتخاذ می‌شود، برای شورای اسلامی شهر قابل احترام و مورد حمایت ماست.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به نزدیکی ایام دهه مبارک فجر و موعد تحویل لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری، تصریح کرد: تلاش مضاعفی باید در این خصوص صورت گیرد تا بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

حاجی‌بگلو با بیان اینکه وظیفه و رسالت همه ما خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است، گفت: اگر با تصمیمات سازنده و خوب شهر را مدیریت کنیم، قطعا اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد و عکس این مهم نیز کاملا صادق است؛ باید تصمیم‌گیری صحیح داشته باشیم تا هزینه‌ای برای دیگران نداشته باشد.

وی در پایان، تغییر و تحولات مدیریتی را تغییر نگاه و اعمال رویکرد جدید دانست و تاکید کرد که نباید به گذشته بازگشت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true