×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
استیصال اروپا و کشورهای غربی

وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ(آل عمران۵۴)پارلمان اروپا در راستای حمایت از اغتشاشات و تکرار اتهام زنی به جمهوری

اسلامی ایران، در قطعنامه‌ای با ادعای «پاسخ اتحادیه اروپا به اغتشاشات ایران»، با ادبیاتی مداخله‌جویانه عنوان کرده که ایران باید مجازات آشوبگران را به حالت تعلیق درآورد و مجرمانی که در اغتشاشات اخیر بازداشت شده‌اند را آزاد کند.

سیاهه خیانت‌ها و جنایت‌های آمریکا و اروپا علیه ملت و نظام اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست اما یقینا اقدام اخیر پارلمان اروپا علیه نیروی نظامی رسمی؛ خدوم؛ جهادی و خوشنام جمهوری اسلامی آن‌هم در این برهه زمانی حاکی از استیصال و عصبانیت غرب از امنیت آفرینی سپاه و نقش ویژه این نهاد انقلابی در مهار اغتشاشات اخیر است.

بنا به سیره شهید بهشتی به آنان می‌گوییم از ما عصبانی باشید و در این عصبانیت بمیرید.

مشکل اصلی مقامات غربی ظاهرا که نه؛ یقینا در اینجاست که بجای اذعان به شکست‌های خویش در قبال و برابر انقلاب اسلامی، همچنان بر طبل خصومت و خشونت کوبیده و بر مسیر انحرافی خویش ادامه می دهند.

محکوم می‌کنیم این ادبیات مداخله‌جویانه را؛ محکوم می‌کنیم این رویکرد تخاصمی را؛ تقبیح می‌کنیم این شیوه منسوخ نخ‌نما را و حمایت می‌کنیم با شدت و قوت از یک نهاد خدوم.

فریاد می‌زنیم مظلومیت ضدتروریست‌ترین نهاد دنیا را؛ فریاد می‌زنیم حرکات جهادی و خداپسندانه خدوم‌ترین نهاد مردمی دنیا را

سپاه همیشه پیروز و سربلند پاسداران نقش بزرگی در ناکامی دشمن در جنگ ترکیبی و پیچیده دشمنان نظام اسلامی داشته و فضاحت شکست در اغتشاشات اخیر تا ابد بر پیشانی اتحادیه اروپا و متحدانش ثبت شده است و بدیهی است که این گونه عصبانی شوند.

شورای اسلامی شهر مشهدمقدس ضمن محکومیت شدید این اقدام، عواقب این عمل ناشیانه و کودکانه را متوجه کشورهای اروپایی دانسته و اعلام می‌نماییم که تداوم این رویه اشتباه با پاسخ قاطع و محکم و پشیمان‌کننده امت شهید پرور ایران اسلامی روبرو خواهد شد، ان شاء الله.

نصر من الله و فتح قریب والسلام علیکم و رحمه الله

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true