×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
رفاهیات و رفع مشکلات کارکنان در دستور سرپرست شهرداری قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، فاطمه سلیمی در گفتگویی با اشاره به انتصاب سرپرست شهرداری مشهد مقدس، اظهارکرد: بسیار خرسندیم این انتخاب که با رای و نظر مثبت اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس همراه شد، بیانگر توجه ویژه شورای ششم به بدنه درونی شهرداری است.

وی گفت: در بدنه شهرداری، کارکنان توانمند، متخصص، خوش‌نام و پاک‌دستی داریم که هرکدام از آنها از ظرفیت‌های بسیار بالایی برخوردار هستند؛ نیروی انسانی، به معنای واقعی، سرمایه‌های هر سازمان محسوب می‌شوند و وظیفه و رسالت ما، تکریم و رسیدگی به نیازها و مسائل و مشکلات آنهاست.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه سرپرست شهرداری مشهد مقدس، برخاسته از بدنه شهرداری است و همین موضوع سبب می‌شود که شناخت و اشراف مضاعفی به مسائل و مشکلات و رفاهیات آنها داشته باشد، افزود: امیدواریم در این دوره جدید مدیریتی، رویکرد حمایتی جدی را نسبت به نیروی انسانی داشته باشیم؛ موضوعی که البته سرپرست شهرداری در جلسه معارفه خود به آن به نیکی اشاره داشت و یکی از محورهای ماموریتی خود دانست.

سلیمی گفت: یکی از اصلی‌ترین راهکارها برای اشراف و احصاء مسائل و رفع مشکلات نیروی انسانی، تعامل و گفتگوی مستقیم و بی‌واسطه با آنهاست؛ این موضوع باید در دستورکار سرپرست شهرداری قرار گیرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true