×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
پیشرفت شهر در گرو تقویت تعاملات بین‌دستگاهی است

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر»، حسین حسامی در آیین معارفه سرپرست شهرداری مشهد مقدس با بیان اینکه فلسفه شکل‌گیری مشهد مقدس، مضجع منور رضوی و وجود متبرک امام‌رضا(ع) است، اظهارکرد: قطعا هرکسی که در راه خدمت به امام مهربانی‌ها و زائران و مجاوران ایشان، خدمت بی‌منت، نیت خالص، صدق رفتار و اقدامات داهیانه و خدمات موثر داشته باشد، نزد صاحب این شهر، از جایگاه رفیعی برخوردار خواهد بود.

وی با بیان اینکه خدمت در شهرداری مشهد مقدس، متفاوت از خدمات‌رسانی در سایر نهادهاست، گفت: این فرصت بی‎‌بدیل، توفیقی الهی است که باید آن را مغتنم بشماریم زیرا این فرصت‌ها همچون ابر در گذرند.

حسامی با بیان اینکه امروزه در مدیریت شهری، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، بیش از هر چیزی نیازمند امیدبخشی به شهروندان و به ویژه سرمایه‌های انسانی شهرداری هستیم، افزود: آنچه این روزها برای شهروندان امیدآفرین بوده، عمل‌گرایی، کار و فعالیت، حل مسائل مردم و خروجی‌محور بودن پروژ‌های شهری است؛ در جهت امیدآفرینی سرمایه‌های انسانی نیز هدایت و استفاده از ظرفیت بی‌بدیل همکاران شهرداری و توجه به آنها باید در دستورکار قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: با نگاه به درون سازمان می‌توانیم برای همکاران انگیزه ایجاد کنیم تا از این طریق به تعالی سازمانی برسیم؛ امنیت شغلی و رفاهیات از جمله مهمترین موضوعاتی است که باید مدنظر باشد.

حسامی با بیان اینکه از جمله سیاست‌های شورای ششم که از ابتدا به آن تاکید داشته‌ایم، ارائه خدمات مستقیم به زائران و مجاوران، مردم‌محوری و مردم‌باوری و همچنین تعامل حداکثری با نهادهای مرتبط با مدیریت شهری است، گفت: گذشته را باید جبران کنیم و امیدواریم در ادامه اتفاقات خوبی رقم بخورد؛ نمی‌توان درب‌های شهرداری را به روی نهادهای مختلف ببندیم و توقع پیشرفت در شهر را داشته باشیم.

وی افزود: شهرداری را نمی‌توان به سبق و سیاق قدیمی اداره کرد و نگاه فناورانه، نوآوری و بهبود مستمر و درون‌زا را در تمام عرصه‌ها داشته باشیم؛ شهرداری مشهد مقدس در عرصه فناوری و نوآوری می‌تواند به قطب فناوری و نوآوری در سطح ملی و بین‌المللی تبدیل شود.

حسامی خاطرنشان کرد: آنچه مسلم بوده این است که باید برنامه‌ریزی صحیح داشت و توجه ویژه به برنامه و بودجه، به دور از بروکراسی‌هایی که بعضا همه درگیر آن هستیم، داشته باشیم.

وی گفت: شهرداری مشهد مقدس امروز شرایط مالی و اقتصادی خاصی را داراست و انتظار داریم با اقدامی جهادی، راه ورود و حضور پیمانکاران توانمند برای اجرای پروژه‌های شهری را باز کنیم و منابع مناسبی را تامین کنیم.

حسامی با تاکید بر اینکه فرصت فعالیت‌های اقتصادی نوین و حضور سرمایه‌گذاران متعهد که دل در گرو امام‌رضا(ع) دارند را فراهم آوریم، افزود: خروجی این اقدامات، مشارکت حداکثری و موثر زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در اجرای پروژه‌های شهری است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: باید توجه داشت که اعضای شورای اسلامی در مقابل شهردار نیستند و شورای اسلامی شهر، خانه و پایگاه شهرداری است؛ نظرات دلسوزانه شورای اسلامی شهر باید برای انجام اقدامات و اتخاذ تصمیمات درست لحاظ شود.

حسامی افزود: دوران سرپرستی، دوران کوتاهی است و نهایت بهره‌برداری برای خدمت به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را باید داشته باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true