×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
بهره‌برداری از تقاطع غیر هم‌سطح شهید میرزایی و تعریض پل دهرود در دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری «چشم شهر» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، مجید نژادحسین در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس از پروژه‌های دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی و تعریض پل دهرود، اظهارکرد: عملیات اجرایی این دو پروژه حدود ۱۸ ماه قبل آغاز شده ولی به دلیل آماده نبودن نقشه‌‎ها و نبود پیگیری لازم معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، پیشرفت خاصی صورت نگرفت.

وی افزود: طی ماه‌های اخیر با پیگیری‌های جدی کمیسیون عمران و برنامه‌ریزی بازدیدهای مستمر ماهانه، امروز دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی ۶۰ درصد و عملیات تعریض پل دهرود نیز ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: تا حدود ۲۰ روز آینده عرشه دوربرگردان شهید میرزایی به صورت کامل اجرا و عملیات اجرایی ضلع شمالی باقی خواهدمی‌ماند.

نژادحسین با تاکید بر اینکه معاونت عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری هر دو پروژه مذکور را در دهه فجر تکمیل نموده و به بهره‌برداری خواهد رساند، تصریح کرد: قطعا با تلاش‌های شبانه روزی همکاران، شاهد تحقق این مهم خواهیم بود؛ همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته، تزریق منابع مالی باید به صورت ویژه به این پروژه‌ها انجام پذیرد.

وی گفت: پروژه‌های یاد شده، وعده مدیریت شهری به مردم حاشیه شهر و براساس رویکرد شورای ششم مبنی بر توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار بوده که مطالعات آنها نیز تهیه شده و گره ترافیکی محدوده‌های خود را باز خواهد نمود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true